طرح لغو شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در زمان تحصیل

معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور از برنامه ریزی برای اجرای طرحی خبر داد که در قالب آن دانشجویان این دانشگاه در زمان تحصیل شهریه پرداخت نکنند.

طرح لغو شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در زمان تحصیلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  علیرضا منادی معاون امور حقوقی و مجلس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در گرمسار گفت: طرح حمایتی لغو شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در زمان تحصیل در هیات رئیسه و کمیسیون‌های این دانشگاه در حال بررسی است.

وی افزود: در قالب این طرح، روشی طراحی می‌شود که دانشجویان در زمان تحصیل شهریه ندهند و بعد از پایان تحصیلات، این شهریه را پرداخت کنند.

منادی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی مالی دانشگاه آزاد اسلامی، این طرح در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اجرایی شود.

منادی همچنین کیفیت بخشی به آموزه‌های دانشگاه آزاد را رویکرد این دانشگاه بیان کرد و گفت: برای احیای علوم انسانی، به دنبال ایجاد معاونت علوم انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

انتهای پیام / گ

حضور معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور در گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام.بهار امسال خبری مبنی بر لغو شهریه دانشگاه ازاد اعلام شد و بنا بر این بود که شهریه ها تماما بصورت وام پرداخت بشه و در اتمام تحصیل بازپرداخت ان به بانکها شروع بشه.اما با گذشت دو ترم نه خبری از لغو شهریه هست و نه وام.تازه ترم اول امسال مبلغی هم به شهریه ها اضافه شده. .پیگیری کنید لطفا