تسریع روند ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از تسریع روند ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه در سال جاری خبر داد.

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی کرمانشاه با حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، گفت : قرار شده امسال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعتبار خوبی برای تسریع در پیشرفت ساخت این پروژه تخصیص دهند.

وی گفت : مبلغی که قرار شده برای ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه اختصاص پیدا کند ۵۰ میلیارد ریال است که ۳۰ میلیارد ریال آن از سوی وزارت ارشاد و ۲۰ میلیارد ریال دیگر از سوی نهاد کتابخانه‌های کشور تامین خواهد شد، ضمن اینکه مابقی اعتبار مورد نیاز برای ساخت و تجهیز کتابخانه مرکزی کرمانشاه نیز باید از سوی استان تامین شود.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی کتابخانه شهر کوزران در آینده نزدیک، گفت: برای ساخت این مجموعه فرهنگی به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

وی همچنین با اشاره به روند صعودی تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: سال ۹۶ اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان کرمانشاه ۲۵ هزار و ۹۲۲ نفر بود که این تعداد در پایان سال ۹۷ به ۲۶ هزار و ۹۲۲ نفر رسیده و امیدواریم این سیر صعودی برای امسال نیز ادامه یابد.

به گفته رنجبر در حال حاضر ۳۶۷ هزار و ۸۷۷ نسخه کتاب در کتابخانه‌های شهرستان کرمانشاه موجود و در اختیار اعضا قرار می‌گیرد .

انتهای پیام/د

اختصاص بودجه مناسب برا ی ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار