یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شرح جزئیاتی از برنامه‌های مورد نظر برای مقابله با معامله قرن پرداخت.

معامله قرن فلسطینیان، اعراب و مسلمانان را هدف قرار داده است/ مانع از انجام این معامله خواهیم شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، از رهبران جنبش جهاد اسلامی -- در جریان ۵۸ مین راهپیمایی بازگشت گفت: ملت فلسطین همانگونه که توافق اسلو را نابود کرد، مانع از تصویب معامله قرن هم خواهد شد. وی تصریح کرد: ما در میدان یکپارچه هستیم و باید راه پیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره را به کرانه باختری انتقال داد.

البطش افزود: بار‌ها گفته ایم که این راهپیمایی‌ها با سلاح مقاومت حفظ می‌شود و اگر دشمن به توافقاتی که با میانجی‌گری مصر حاصل شده، متعهد نباشد ما همینجا باقی خواهیم ماند.

اسماعیل رضوان یکی از رهبران جنبش حماس نیز گفت: از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم تا توافق اسلو را لغو و به هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی پایان دهد.

وی خاطرنشان کرد: این راه پیمایی‌ها تاکیدی بر این است که ملت فلسطین برسر مساله خود چانه زنی نخواهد کرد و امروز پیام خود یعنی یکپارچه بودن در مقابله با معامله قرن را ابلاغ کرد، این معامله فلسطینیان، عرب و مسلمانان را هدف قرار داده و به ترامپ می‌گوئیم معامله قرن به هر بهایی، تصویب نخواهد شد. رضوان هم چنین خواهان تشکیل بزرگترین جبهه عربی اسلامی فلسطینی برای مقابله با معامله قرن شد.

منبع:العالم

انتهای پیام/

گفتگو با یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.