پرسپولیس تا خرداد ماه استراحت ندارد

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تهران تا خرداد ماه ۱۳۹۸ استراحتی ندارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و سرخپوشان درصدد هستند تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنند و به هت تریک قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.

هفته سی ام نیز ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود تا پرونده هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ بسته شود.

پس از پایان رقابت ها، تیم‌ها به استراحت خواهند پرداخت، اما پرسپولیس تهران، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و باید ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت با العین امارات، السد قطر و النصر عربستان رقابت کنند و سپس شاگردان فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان به استراحت پایان فصل می‌پردازند، اما شاگردان برانکو باید برای تقابل با سپاهان اصفهان آماده شوند تا هشتم خرداد به مصاف شاگردان امیرقلعه نویی بروند.

اگر پرسپولیسی‌ها به فینال برسند، ۱۲ خرداد باید رو در روی داماش گیلان در چارچوب فینال جام حذفی قرار بگیرند، در غیر این صورت استراحت می‌کنند و برای لیگ نوزدهم آماده می‌شوند.

گفتنی است، آخرین بازی سرخپوشان پایتخت در تهران نیز رو در روی السد قطر در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ است که بازی تدارکاتی محسوب خواهد شد. برانکو همیشه برای اردوی آماده سازی پیش فصل برنامه ویژه‌ای دارد و باید دید اردوی این تیم در کانادا برگزار خواهد شد یا سرخپوشان به کرواسی می‌روند.


بیشتر بخوانید:

برانکو: با برد در بازی فردا یک قدم به قهرمانی نزدیک می شویم / هنوز لیستی به باشگاه نداده ام

ارتش سرخ آماده فتح لیگ هجدهم/ سربازان ژنرال در تعقیب پرسپولیس/ رویاپردازی فرهاد برای لیگ قهرمانان آسیا

برانکو در صدد کسب دوازدهمین پیروزی مقابل تبریزی‌ها


انتهای پیام/

پرسپولیس درصدد قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار