ارسال۴۰۰ بسته لوازم خوراکی وبهداشتی به مناطق سیل زده از سوی دفتر آیت الله فاضل لنکرانی

درپی حادثه سیل در استان‌های خوزستان ولرستان که منجر به خسارات شدید شد،دفتر آیت الله محمد جوادفاضل لنکرانی اقدام به کمک رسانی به مناطق سیل زده کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ درپی حادثه سیل در استان‌های خوزستان ولرستان که منجر به خسارات شدید شد دفتر آیت الله محمد جوادفاضل لنکرانی اقدام به کمک رسانی به مناطق سیل زده کرد.

حجت السلام رئیسی نماینده‌ی آیت الله فاضل لنکرانی در امور سیل زدگان خوزستان گفت:از سوی دفتر آیت الله محمد جواد لنکرانی هیئتی به استان‌ها اعزام شدند که در پی گزارشات واصله از آن هیئت‌ها از اول فروردین ماه امسال تصمیم بر خدمات رسانی از حساب شخصی وی دراین مناطق شد در سفر قبلی کمک‌های نقدی و غیر نقدی را داشتیم و در این سفر هم ۴۰۰ بسته از لوازم خوراکی وبهداشتی ارسال می‌شود.

رییسی ادامه داد: کمک‌های ارسال شده قرار است که به شهرستان‌های شوش/ شوشتر / سوسنگرد / دشت آزادگان وشادگان ارسال شود که در سیل اخیر خسارات بیشتری را متحمل شدند.

وی افزود: برای هر شهرستان ۱۰۰ بسته غذایی وبهداشتی که دارای ارزش ۳۰۰ هزار تومان است تدارک دیده شده است .

رییسی در پایان اشاره کرد: قبلا طلبه‌هایی که در حوزه مذاهب اسلامی آموزش دیده اند برای فعالیت‌های تبلیغی به این استان‌ها فرستاده شدند وقرار است با توجه به وضعیت نامناسب مساجد مناطق سیل زده تعدادی فرش نیز به این مناطق ارسال شود وبا آماده سازی مساجد در روز‌های آینده مردم این مناطق از برنامه‌های معنوی ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ح

بسته های لوازم بهداشتی به مناطق سیل زده از سوی آیت الله فاضل لنکرانی ارسال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.