دستگیری قاچاقچی روغن موتور در شهرستان بابل

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۵ هزار لیتر روغن موتور قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال در شهرستان بابل خبر داد.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری فروش روغن موتور قاچاق از سوی فردی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلای شهرستان بابل با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری کالا از سوی متهم شدند.

سرهنگ مفخمی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازدید از محل نگهداری کالا توسط وی ۱۵ هزار لیتر روغن موتور خارجی قاچاق به همراه مقادیر قابل توجهی ظروف ۴ لیتری خالی کشف کردند.

وی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل نگهداری کالا تعطیل شد.

سرهنگ مفخمی با اشاره به این که قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است، گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق موجب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری در کشور و در نتیجه ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۵ هزار لیتر روغن موتور قاچاق در بابل

برچسب ها: قاچاق ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار