کد خبر: ۶۹۲۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱

نیسان پیکاپ در سال ۱۹۹۷ به بازار عرضه شد و پس از اعمال فیس لیفتی در سال ۱۹۹۹، تا سال ۲۰۰۴ در مدل‌های تک کابین و دو کابین به تولید رسید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها نیز بازار خودروی ایران در خلأ یک پیکاپ توانمند با قیمتی مقرون به صرفه به سر می‌برد. پارس‌خودرویی‌ها قصد داشتند این نیاز را پوشش دهند.
 
نیسان پیکاپ تک کابین
در حالی‌که بهترین‌های این کلاس در ابتدای دهه 80 تنها پیکان وانت، مزدا 2000 و نیسان جونیور بودند، این زیرمجموعه سایپا آمد و در ادامه همکاری‌اش با نیسان، محصولی تک‌کابین (SX) و دوکابین (DX) به اسم PickUp‌ تولید کرد.
 
نیسان پیکاپ تک کابین
 
خودرویی ساده که البته قیمتش به مراتب بیشتر از پیکان و جونیور بود ولی از آن‌طور قابلیت‌هایش نیز بیشتر نشان می‌داد. در واقع نیسان پیکاپ چیزی در حد و اندازه‌های یک شاسی‌بلند بود و می‌شد بارهایی سنگین‌تر و بزرگ‌تر را روی شانه‌های او قرار داد. حتی در دوره‌ای برخی برای آفرودبازی سراغ آن رفتند که البته این وانت پاسخ مناسبی برای نیاز آن‌ها نبود.
 
نیسان پیکاپ تک کابین
 
یکی از مزایای اصلی پیکاپ، جعبه‌دنده و سیستم انتقال قدرت آن بود. در واقع، این تمام مزیت آن به شمار می‌رفت.
 
نیسان پیکاپ تک کابین
 
آخرین قیمت خودرو را اینجا  مشاهده کنید.
نیسان پیکاپ تک کابین
 
انتهای پیام/
 
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر