جانشین پلیس راه گیلان:

مصدوم شدن ۱۷ نفر بر اثر تصادف/ عدم رعایت حق تقدم و سرعت غیر مجاز بیشترین عامل سوانح رانندگی

جانشین پلیس راه گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر تصادف در جاده‌های استان ۱۷ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر تصادف در جاده‌های استان ۱۷ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وی افزود: سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو از عوامل تصادف‌های شبانه روز گذشته بوده است.

جانشین پلیس راه گیلان، با بیان اینکه اوج وقوع سوانح رانندگی در جاده‌های گیلان ساعت ۱۶ تا ۲۰است، افزود: برای جلوگیری از هرگونه سوانح رانندگی باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد.

سرهنگ جابر صفاری، با بیان اینکه سرعت غیر مجاز رانندگان با دوربین‌های کنترل سرعت نصب شده در جاده‌های استان کنترل و ثبت می‌شود، از همه رانندگان خواست برای جلوگیری از حوادث ناگوار با احتیاط بیشتری تردد کنند.

وی، از سهولت تردد در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در حاشیه راه و همچنین بر اساس اعلام تیم‌های گشت و کنترل پلیس راه، هم اکنون ترافیک در همه محور‌های ورودی و خروجی استان روان است و تردد به آسانی انجام می‌شود.

جانشین پلیس راه گیلان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

سرهنگ جابر صفاری، در پایان با اشاره به آغاز فصل زراعی و حرکت ماشین آلات کشاورزی در جاده‌ها از راکبان این وسایل نقلیه خواست حتما از چراغ‌ها و علائم هشدار دهنده برای آشکار سازی ماشین آلات کشاورزی استفاده کنند تا از وقوع حوادث جبران ناپذیرجلوگیری شود.

انتهای پیام/م. ع

وقوع ۱۱ تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.