همزمان با بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛

ستاد امر به معروف و نهی از منکر نشست‌های مناظره و آزاداندیشی برگزار می کند

ستاد امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم سلسله نشست‌های مناظره و آزاداندیشی به منظور فرهنگ سازی عمومی برگزار می کند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت برگزاری بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در نظر دارد به منظور فرهنگ سازی عمومی و تبیین ابعاد و شیوه‌های صحیح «امر به معروف مسئولان توسط مردم» و اشاعه گفتمان مسئولیت پذیری اجتماعی مردم، اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های مناظره و آزاداندیشی با حضور اساتید حوزه، دانشگاه و مسئولان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور کند.

این سلسله نشست‌ها که با رویکردی انتقادی و با حضور چهره‌هایی از جریان‌های مختلف فکری و سیاسی در نظر گرفته شده است، هر روز رأس ساعت ۱۷.۳۰ در غرفه ستاد امر به معروف مستقر در نمایشگاه بین المللی قرآن در سالن شبستان مصلّی امام خمینی (ره) مجاور ستون ۱۱۳ برگزار می‌شود.

نخستین پنل از این سلسله نشست‌ها روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، با موضوع «نگاهی انتقادی به پیوستار تعهّد و تخصص در عملکرد مسئولان کشور» و با حضور دکتر صادق زیباکلام، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و محمدحسن قدیری ابیانه، دیپلمات ارشد و سفیر اسبق ایران در ایتالیا و مکزیک، برگزار می‌ شود.

از تمام علاقه مندان، پژوهشگران و صاحب نظران دعوت می‌شود تا با حضور در این برنامه، در گسترش فضای نقد و آزاداندیشی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مشارکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت ارشاد ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار