خدمات بهزیستی به زنان و دختران بی سرپرست از اهمیت بالایی برخوردار است

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات سازمان بهزیستی گفت: این سازمان نیازمند کمک‌های خیران و مردم است.

خدمات بهزیستی به زنان و دختران بی سرپرست از اهمیت بالایی برخوردار استبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه   ظهر امروز چهارشنبه در نشست شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از خصوصیات ماه رمضان ارائه خدمات به مردم است و همین کاری که بهزیستی انجام می‌دهد در این راستا است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه سازمان بهزیستی نیازمند کمک‌های خیرین و مردم است بیان داشت: بسیاری از مردم و حتی مسئولین از خدمات این سازمان اطلاع ندارند و باید این خدمات برای همه اطلاع رسانی شود.

آیت الله علما گفت: باید همه تلاش کنند که با اطلاع رسانی میزان مشارکت‌های مردمی و خیرین و همچنین دستگاه‌های اجرایی را بالا ببرند و این سازمان را که خدمات بسیار خوب و مؤثری را در جامعه ارائه می‌دهند را یاری کنند.

وی با بیان اینکه خدمات بهزیستی به زنان و دختران بی سرپرست خدمات شایسته و از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: همه باید چنین تفکری داشته باشند که همه مددجویان بهزیستی اعم از کودکان بی سرپرست یا معلولان را همانند فرزندان و خانواده خود ببینند و در کمک به آنها تمام تلاش خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین به وصیت نامه خصوصی امام (ره) به فرزندش سید احمد اشاره کرد و بیان داشت: در این وصیت نامه آمده است بهترین کار و عمل مستحب خدمت به مردم است و خدمات رسانی به کسانی که تحت پوشش بهزیستی هستند مصداق همین سخن است.

آیت الله علما گفت هر ساله ۱۴ تا ۱۵ میلیارد تومان زکات گندم و جو می‌شود لذا سازمان بهزیستی با کمیته امداد صحبت کند تا مقداری از این پول برای ارائه خدمات بهزیستی در نظر گرفته شود.

 

 انتهای  پیام/ز

 

هر ساله ۱۴ تا ۱۵ میلیارد تومان زکات گندم و جو می‌شود

برچسب ها: توانبخشی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.