کد خبر: ۶۹۳۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱

گروه بهمن در سال ۱۳۹۲ تصمیم به تولید سدان B ۵۰ گرفت که محصولی از کمپانی FAW بود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۱۳۹۲ و همزمان با اوج‌گرفتن تحریم‌های صنعت خودروسازی ایران، گروه بهمن تصمیم به تولید سدان B۵۰ گرفت که محصولی از کمپانی FAW بود.

بسترن B50

بهره‌مندی از پلت‌فرمی مشابه خودرو‌های مزدا و همچنین استفاده از پیشرانه‌های فولکس‌واگن، B۵۰ را روی کاغذ به محصولی قابل قبول برای عرضه در ایران مبدل کرد و حتی می‌توانست بهترین جایگزین برای جیلی امگرند ۷ در ایران باشد.

بسترن B50

اما در عمل اتفاق دیگری افتاد؛ تبلیغات ضعیف عرضه‌کننده و عدم هماهنگی کامل پیشرانه با جعبه‌دنده، دست به دست هم دادند تا بسترن B۵۰ به خودرویی ناشناخته در کشورمان تبدیل شود.

بسترن B50

بسترن B50

بسترن B50

انتهای پیام/

 

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر