بررسی فنی بیسو T5

 سال ۹۵ سیف خودرو با خریداری شرکت مرتب خودرو، نخستین قدمش را در چرخه تولید برداشت.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۹۵ سیف خودرو با خریداری شرکت مرتب خودرو، نخستین قدمش را در چرخه تولید برداشت.
 
بیسو T5
 
مرتب خودرو همان شرکتی است که از دهه ۳۰ شمسی کارش را با مونتاژ لندرور در ایران شروع کرد و سپس در دهه ۷۰ تولید پاژن را استارت زد و از اوایل دهه ۸۰ شمسی نیز سانگ یانگ موسو را به خطوط تولیدش برد.
 
بیسو T5
 
سیف خودرو، اصرار عجیبی به استفاده از شعار «شاسی بلندِ لوکسِ اقتصادی» دارد. اساسا بین دو ویژگی لوکس‌گرایی و اقتصادی بودن تضاد معنایی وجود دارد؛ یعنی هیچ خودروی لاکچری در دنیا نیست که قیمت ارزانی داشته باشد و هیچ خودروی ارزانی پیدا نمی‌کنید که ویژگی‌های اشرافی داشته باشد.
 
بیسو T5
 
اما T۵ بعد از مدل‌های T۳ و M۳، سومین محصولی است که با برند بیسو به بازار چین قدم گذاشت. بیسو T۵ متولد ۲۰۱۷ است و زبان طراحی‌اش دقیقا با T۳ یکی است. البته وجود ردیف سوم صندلی‌ها موجب شده تا طراحان T۵، قسمت انتهایی بدنه را بیش از اندازه بکشند! و همین موضوع موجب شده تا T۵، قامتی شبیه خودرو‌های ون نیز داشته باشد.
 
بیسو T5
 
طراحی آینده‌نگر در بیرون و همچنین ریزه‌کاری‌های منطقی در داخل کابین، T۵ را در بین هم‌وطنانش خاص‌تر و جذاب‌تر می‌کند. بیسو تی ۵ همچنین با پیشرانه مناسبش، کم‌کاری‌های فنی T۳ را به‌خوبی جبران کرده است.
 
بیسو T5
آخرین قیمت خودرو را اینجا  مشاهده کنید.
بیسو T5
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار