بازدید کارشناسان اداره امور تربیتی از فعالیت‌های مدارس در بهبهان

معاون تربیت بدنی آموزش وپرورش بهبهان از بازدید کارشناسان اداره امور تربیتی و سرگروه درس تفکر و سبک زندگی از فعالیت‌های این درس در مدارس متوسطه دوره اول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،حبیب الله تبریزی معاون تربیت بدنی آموزش وپرورش بهبهان گفت: رسول عباسی سلمانوند کارشناس اداره امور تربیتی و مهران عبدعلیسرگروه درس تفکر و سبک زندگی اداره کل آموزش و پرورش استان جهت بررسی فعالیت‌های پرورشی با حضور در مدارس شهرستان از روند اجرای فعالیت‌های تربیتی و خلاقیت‌های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی بازدید کردند.

وی افزود: بازدیدکنندگان با حضور در جمع معاونین، مربیان پرورشی و دبیران درس تفکر و سبک زندگی مدارس متوسطه اول نمونه دولتی پیشگامان، شهید باهنر، شهید نحوی و استعدا‌های درخشان شهید بهشتی از نزدیک برنامه‌ها و اقدامات صورت پذیرفته در این حوزه را مورد مشاهده و به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

تبریزی اضافه کرد: خوشبختانه زحمات و تلاش‌های شبانه روزی فعالان حوزه تربیت بدنی که نتیجه آن رتبه‌های چشمگیر دبیران و دانش آموزان در بخش تربیتی بود، مورد رضایت و خرسندی بازدیدکنندگان واقع شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.