معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی.

حقوق شهروندی باید مورد توجه دستگاه‌های دولتی باشد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: حقوق شهروندی باید مورد توجه دستگاه‌های دولتی باشد.

حقوق شهروندی باید مورد توجه دستگاه‌های دولتی باشدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان مرکزی گفت: حقوق شهروندی باید مورد توجه دستگاه‌های دولتی باشد.

  اکرمی افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد که بازرسی‌های خود را در سطح استان انجام می‌دهند باید اطلاعات خود را در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دهند تا نقاط ضعف و قوت شناسایی و مبنای برنامه ریزی‌ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در راستای بازرسی مطلوب از مراکز مردم و نهاد‌های مربوطه باید همکاری لازم را با بازرسان داشته باشند تا نقاط ضعف به خوبی برطرف شود و شاهد ارتقاء حقوق شهروندی در استان باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت حقوق شهروندی گفت: صیانت از حقوق شهروندی امری مهم و همیشگی است و این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد و با سیستم تنبیه و تشویق به فرهنگ تبدیل شود تا بتوان در جامعه نهادینه کرد و همکان رعایت حقوق شهروندی را در اولویت قرار دهند.

جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان با حضور اعضاء و مدیران مربوطه در استانداری مرکزی در شهر اراک برگزار شد.

انتهای پیام / ج

جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان مرکزی

برچسب ها: استانداری ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.