سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش باران همراه با رعد و برق در ۱۳ استان کشور/آسمان تهران صاف تا کمی ابری است

امروز در شمال آذربایجان ها، اردیبل، خراسان شمالی، خراسان رضوی و کرمان بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بارش باران همراه با رعد و برق در برخی نقاط کشور/آسمان تهران صاف تا کمی ابری استبه گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز در شمال آذربایجان ها، اردیبل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

از روز دوشنبه تا پایان هفته با عبور امواج از عرض‌های جنوبی کشور و شکل گیری جریانات جنوبی گرم و مرطوب از دریای عمان در قسمت‌هایی از زاگرس جنوبی، مرکز، شرق و جنوب شرق کشور رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد موقتی انتظار می‌رود.

امروز بارش در برخی مناطق استان‌های فارس، چهار محال و بختیاری، اصفهان، قم، جنوب سمنان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش باران و برای استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، فارس، یزد و کرمان بارش باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: بارش پراکنده باران در مناطق شرق کشور/آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است


روز پنج شنبه بارش در برخی مناطق استان‌های فارس، کرمان، چهار محال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، تهران، البرز و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه شدت بارش در این روز افزایش خواهد یافت.

روز‌های دوشنبه و سه شنبه به علت وزش باد شدید در شمال سیستان و بلوچستان پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود و با توجه به افزایش سرعت باد بر روی کشور عراق در روز‌های دوشنبه و سه شنبه وقوع پدیده گرد و خاک برای بخش‌هایی از جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

/

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در بیست و سوم اردیبهشت ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار