کشف ۱۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکار شده در شیراز

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران نیروی انتظامی انبار انواع لوازم یدکی احتکار شده در شیراز کشف و احتکار کننده دستگیر شد.

کشف ۱۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکار شده در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مبشری مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان فارس در خصوص جزئیات پرونده گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و مامورین نیروی انتظامی موفق به کشف انبار بزرگ لوازم یدکی احتکار شده در حومه شیراز شد.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه حاکی از احتکار لوازم یدکی ایرانی به ارزش تقریبی ده میلیارد ریال در این انبار بود که با توجه به اینکه انبار مذکور بدون هرگونه کد شناسایی بود این محل پلمپ و مالک انبار بازداشت شد.

مبشری با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه و ارسال به شعبه ویژه تخلفات احتکار تعزیرات حکومتی استان افزود: در حال حاضر قرار وثیقه‌ای به ارزش ۱۵ میلیارد ریال برای متهم صادر شده و شعبه رسیدگی کننده نیز در حال بررسی و تحقیقات ‍بیشتر پیرامون موضوع بوده و انشالله حکم پرونده به زودی صادر و به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه تعزیرات حکومتی در برخورد با محتکرین و اخلالگران اقتصادی هیچگونه اغماضی نخواهد کرد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده کالای احتکار شده مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات گزارش تا بلافاصله نسبت به بررسی موضوع اقدام شود.
انتهای پیام/م

 کشف انبار بزرگ لوازم یدکی احتکار شده در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار