مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان از جابجایی بیش از ۴۱۲ هزار و ۹۳۸ مسافر در فروردین ماه سال جاری با ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهری خبر داد.

رشد ۲۰ درصدی جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبلبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی خانقایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان از جابجایی بیش از ۴۱۲ هزار و ۹۳۸ مسافر در فروردین ماه سال جاری با ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهری خبر داد و گفت: این تعداد مسافر در قالب ۴۵ هزار و ۷۶۳ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای شامل اتوبوس، مینی بوس و خودرو‌های سواری کرایه برون شهری جابجا شده اند.

وی گفت: این میزان جابجایی نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۳۴ درصدی در تعداد سفر و ۲۰ درصدی در تعداد مسافر برخوردار بوده است.

خانقائی گفت: با هماهنگی و همکاری تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل عمومی مسافری در سطح استان و با هدف بکارگیری حداکثر توان ناوگان حمل و نقل عمومی برنامه ریزی‌های لازم به منظور فراهم نمودن شرایط مطلوب جهت سفر ایمن برای هم استانی‌های عزیز خصوصاً پس پایان ماه مبارک رمضان و در تعطیلات تابستانی پیش رو صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: هموطنان به منظور انجام سفر‌های خود، تا حد امکان تلاش نمایند نسبت به تهیه بلیط اتوبوس از طریق وب سایت‌های معتبر اینترنتی و یا مراجعه به دفاتر شرکت‌های مسافری، اقدام و در صورت وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت از شرکت‌های مسافربری، رانندگان و نحوه ارائه خدمات در طول سفر از طریق مراجعه حضوری به ادارات و نمایندگی‌های تابعه این اداره کل در شهرستان‌های استان و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با تلفن ۱۴۱، مراتب را به این اداره کل منعکس نمایند.

انتهای پیام/ع

جابجایی بیش از ۴۱۲ هزار و ۹۳۸ مسافر برون شهری

برچسب ها: حمل و نقل ، وزارت راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار