حجت الاسلام حاجی صادقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اروپایی‌ها در یک سال گذشته به دنبال فرصت سوزی بودند/ انقلاب اسلامی نسبت به منافع ملی و اصول خود کوتاه نمی‌آید


نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اروپایی‌ها در یک سال گذشته به مطالبات به حق جمهوری اسلامی ایران توجه نکرده و به دنبال فرصت سوزی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مهلت ۶۰ روزه شورای عالی امنیت ملی به اتحادیه اروپا ضمن تشکر از اقدام شجاعانه دولتمردان و مسئولین در راستای تحقق تدابیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: دولتمردان پس از یک سال فرصت دادن به اروپایی‌ها به این جمع‌بندی رسیدند که آن‌ها در راستای تحقق برجام اقدامی صورت ندادند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با اشاره به دیدار مهم سال گذشته مسئولین با مقام معظم رهبری یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در آن دیدار نکات بسیار مهمی در رابطه با اروپایی‌ها شفاف و روشن بیان کردند که آن‌ها اگر می‌خواهند نسبت به برجام حسن ظن نشان دهند چه اقداماتی را باید انجام دهند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه اروپایی‌ها در یک سال گذشته به مطالبات به حق جمهوری اسلامی ایران توجه نکرده و به دنبال فرصت سوزی بودند، ادامه داد: شورای عالی امنیت ملی بهترین اقدام را در برابر اروپایی‌ها انجام داد، البته برخی انتظار داشتند که شدت عمل بیشتر باشد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحت ولایت مقام معظم رهبری نسبت به منافع ملی و اصول خود کوتاه نمی‌آید، تصریح کرد: مهلت جمهوری اسلامی ایران شروعی برای پاسخ دادن به بی‌توجهی‌ها و عهد شکنی‌های غربی‌ها است و نظام جمهوری اسلامی اجازه آسیب به عزت، اقتدار، توانمندی و شوکت خود را نمی‌دهد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در قویترین وضعیت دوران خود قرار دارد، افزود: استکبار همچون ۴۰ سال گذشته ناچار به عقب نشینی بوده و شکست‌ها را یکی پس از دیگری بپذیرد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه استکبار از شکست رژیم اشغالگر قدس در برابر جبهه مقاومت درس عبرت بگیرد، یادآور شد: انقلاب اسلامی درختی تنومند و مقتدر است و با حرکت‌های ناپسند جبهه استکبار عقب نشینی نمی‌کند. ذلت را در جبهه استکبار و عزت را در جبهه انقلاب اسلامی می‌بینیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار