چراغ سبز لژیونر ایرانی به حضور در لیگ ایران / مقصد احتمالی بازیکن ایرانی - ایرلندی پرسپولیس است؟

نیل یداللهی بازیکن ایرانی ایرلندی شاغل در لیگ فوتبال ایرلند برای حضور در فوتبال ایران ابراز تمایل کرده است.

چراغ سبز لژیونر ایرانی به حضور در لیگ ایران / مقصد احتمالی بازیکن ایرانی ایرلندی پرسپولیس است؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیل یداللهی بازیکن ایرانی - ایرلندی که سابقه بازی در تیم فوتبال دربی کانتی را در کارنامه دارد، جدیدا با پیشنهاد دوباره سرمربی این باشگاه برای حضور مجدد در این تیم رو به رو شده است.

به گفته سران تیم دربی، تیم در خط هافبک و حمله ضعف جدی دارد که به تازگی با یک مهاجم توافق شده و سرمربی در صدد آن است تا با قانع کردن یداللهی وی را به تیمشان بکشانند.

با این حال یداللهی در مصاحبه اخیر خود و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم دربی انجام داده، گفته بود علاقه‌ای به حضور در لیگ ایرلند ندارد و می‌خواهد فوتبال خود را در سرزمین پدری اش و شاید در سایر کشور‌های اروپایی و آسیایی ادامه دهد. بی میلی نیل نشان می‌دهد وی ممکن است با پیشنهادی اغوا کننده از سمت تیم‌های ایرانی، به لیگ برتر کشورمان جذب شود.

یداللهی فصل گذشته از طرف برانکو ایوانکوویچ (سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس) برای حضور در این تیم درخواست داشته که در نهایت به دلیل برخی مذاکرات بی نتیجه از حضور در جمع سرخپوشان دور مانده بود. احتمال می‌رود با نزدیک شدن به پایان لیگ برتر، مدیران سرخپوشان برای دومین بار به وی پیشنهاد دهند و با توجه به اینکه وی بازیکن آزاد محسوب می‌شود، فصل بعد در این تیم به میدان برود.


بیشتر بخوانید:

افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت بلیت بازی پرسپولیس و پارس جنوبی در جم

عرب: آماده واگذاری پرسپولیس هستیم

پرسپولیسی‌ها شارژ مالی شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
دوستان اشتباه گرفتید اون تیمی که خزانش خالی نمیشه استقلاله که تازه مربی میلیون دلاریش رو اخراج کرده و همزمان دنبال مربی خارجی جدیده در عین حال دنبال مامه تیام و نصف بازیکنای لیگ برتر هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
ماشالله پرسپوليس هرکي رو اراده ميکنه ميگيره عجب پولداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
ماشاالله

در خزانه واسه پرسپولیس بازه هر بازیکنی که میخواد یه شبه پولدار اقا پولدارها بشه یهو از بچگی طرفدار و دلباخته پرسپولیس بوده بعد که کاشف بعمل میاد یه چیز دیگه بوده
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۳:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
اخه استقلال اگردرخزانه برای سرورت پرسپولیس بازبودمثل شماهفته ای یه بازیکن میخریدتست میزدحق دلالی رومیدادشفربرگشت میزدمثل گرویانیومایرمثل منشاوووووو.
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۳:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
بخدا.با پولی که میخان به این آقا بدهند میشه 10 بازیکن جوان و جویای نام از شهرهای کوچیک داخل همین ایران بگیرن.
آخرین اخبار