الهامی: مصدوم هستم، اما همچنان به تمریناتم ادامه می‌دهم

رزمی کار کشورمان گفت: بردن حریف داغستانی برایم اهمیت دارد و به همین دلیل با مصدومیت تمریناتم را دنبال می‌کنم.

مازیار الهامی ملی پوش سابق کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برای شرکت در مسابقات MMA و  همچنین مسابقات کامبک کاراته چند روزی است که تمریناتم را با امیر علی اکبری آغاز کرده ام.

او در ادامه افزود: ۲۳ روز دیگر در شهر باکو با یک حریف سرسخت  از داغستان مسابقه سنگینی  خواهم داشت و تمام تلاشم را انجام می دهم تا در این نبرد حساس به پیروزی دست یابم و به دلیل این که بردن در این مسابقه برایم از اهمیت زیادی برخوردار است با مصدومیت به تمریناتم ادامه می دهم.

وی همچنین در خصوص برگزاری تمریناتش با امیر علی اکبری گفت: امیر علی اکبری به عنوان یک برند برای ورزش کشور محسوب می شود و در ورزش از اعتبار زیادی برخوردار است  زیرا او هم مانند من با مربیان زیادی کار کرده است. و تمرین با علی اکبری می تواند به روند آمادگی ام کمک بیشتری کند.

الهامی در ادامه در خصوص مسابقات گذشته اش نیز بیان کرد: از ۴ مسابقه گذشته،  حریفانم را با قدرت شکست داده ام  و روند خوبی را تا این جای کار سپری کرده ام و امیدوارم به همین ترتیب به روند رو به رشد خودم ادامه دهم. این مسابقات ترکیبی از ورزش های  رزمی است و هنرهای رزمی ترکیبی نام دارد، اما کسی که می خواهد در این ورزش شرکت کند و وارد مسابقات شود باید سابقه شرکت در یک ورزش رزمی را داشته باشد.

مازیار الهامی همچنین در خصوص تغییر مسیر ورزشی اش از رشته کاراته به این  رشته ورزشی نیز تصریح کرد: این رشته ورزشی از ورزش های پرطرفدار در دنیا محسوب می شود. علاقه مندان زیادی این رشته رزمی را دنبال می‌کنند، همچنین این ورزش از لحاظ مالی ورزشکاران را تامین می کند و ورزشکاران در این رشته ورزشی می توانند از پس هزینه هایشان بر بیایند. امیدوارم بتوانم در مسابقات پیش رو پرچم کشورم را به اهتزاز  دربیاورم و نام ایران را  بر سر زبان ها بیاندازم.


بیشتر بخوانید:

از تفاوت بین دو رشته رزمی آیکیدو و هاپکیدو چه می‌دانید؟

از ورزش موی تای (Muay Thai)؛ مشت‌زنی تایلندی چه می دانید؟ +تصاویر

تقسیم بندی هنر‌های رزمی + ترفند‌هایی برای کاهش آسیب در این ورزش‌ها


 انتهای پیام/

اظهارات مازیار الهامی ملی پوش سابق کاراته ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار