۱۶۰ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در لرستان توزیع شد

مدیر کل پشتیبانی امور دام لرستان گفت: طی یکی دو روز آتی ۶۰ تن گوشت قرمز در سطح استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیر کل پشتیبانی امور دام لرستان گفت: طی یکی دو روز آتی ۶۰ تن گوشت قرمز در سطح استان توزیع می‌شود.

سید حمید شاهرخی  با اشاره به توزیع گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز در لرستان اظهار کرد: مانند روال گذشت امسال نیز در ماه مبارک رمضان سهمیه ویژه گوشت مرغ و گوشت قرمز به استان اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: طی روز‌های گذشته ۱۰۰ تن مرغ منجمد از محل ذخیره شرکت پشتیبانی امور دام لرستان و موجودی سردخانه بین تعاونی‌های مصرف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام لرستان گفت: قیمت مرغ منجمد برای مصرف کنندگان ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که با توجه به کاهش قیمت مرغ گرم در بازار تقاضای چندانی نداشتیم.

شاهرخی عنوان داشت: بیشترین تقاضای مرغ منجمد مربوط به مراکز عمده مصرف مانند دانشگاه‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی است و این خود به تنظیم بازار مرغ کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۶۰ تن گوشت قرمز از محل واردات بخش خصوصی به استان اختصاص پیدا کرد که برای تحویل در استان برای مباشر یعنی سازمان همیاری شهرداری‌ها معرفی نامه صادر شده و ظرف فردا یا پس فردا وارد استان می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام لرستان گفت: گوشت قرمز زیر نظر کارگروه تنظیم بازار استان به طور هدفمند و یا عمومی توزیع می‌شود.

شاهرخی افزود: قیمت گوشت ران برای مصرف کننده ۳۳ هزار تومان و گوشت سردست ۳۲ هزار تومان است.

وی بیان کرد: قیمت گوشت قرمز توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان مصوب و به سازمان صمت ابلاغ می‌شود، سازمان صمت نیز به مباشر و عاملان توزیع ابلاغ می‌کند.

انتهای پیام/ب

توزیع ۱۶۰ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار