برگزاری محفل جزءخوانی قرآن کریم در شهرستان دیواندره

جلسات جزءخوانی قرآن کریم همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در مسجدخاتم الانبیاء شهرستان دیواندره آغاز و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره گفت: جلسه جزء خوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان است و خواهران و برادران هر روز بعد از نماز عصر می‌توانند در این محفل معنوی شرکت و نهایت بهره معنوی را از این کتاب آسمانی ببرند.

مهدی صمدی  افزود : قاریان برجسته شهرستان دیواندره هر روز تا پایان ماه رمضان آیاتی از قرآن کریم را برای حاضرین تلاوت می‌کنند.

وی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دیواندره خبرداد و افزود: محفل انس با قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان، سه شنبه هر هفته در یکی از مساجد سطح شهر ستان دیواندره برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیواندره در ادامه افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار ارزشمندی است که با برگزاری هرچه بیشتر برنامه‌های مختلف قرآنی در مساجد و امکان مذهبی در گسترش ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه قدم‌های زیادی برداریم.

وی در پایان با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت برای بشریت است، خاطرنشان کرد: همه ما باید این کتاب آسمانی را در تمام امورات زندگیمان الگو خود قرار دهیم، زیرا که الگوگیری از این کتاب باعث سعادت دنیا وآخرت ما مسلمانان می‌شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری محفل جزءخوانی قرآن کریم در شهرستان دیواندره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.