۱۰۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پاوه به ضیافت افطار مهمان شدند

رئیس کمیته امداد شهرستان پاوه گفت : در ششمین شب از ماه مبارک رمضان رستوران ضیافت شهرستان پاوه ۱۰۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان را به ضیافت افطار مهمان کرده است.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،لقمان انفرادی رئیس کمیته امداد شهرستان پاوه گفت : در ششمین شب از ماه مبارک رمضان ۱۰۵مددجوی پاوه‌ای میهمان سفره اطعام رستوران ضیافت این شهرستان بودند.

وی گفت : این رستوران به منظور اطعام این خانوار‌های مددجو، غذای گرم طبخ و توزیع کرده است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان با هدف اطعام نیازمندان کمپین سفره‌های اطعام ده هزار تومانی برگزار کرده است، تصریح کرد: در این کمپین خیران با پرداخت حداقل ده هزار تومان کمک‌های خود را به منظور اطعام محرومان و مددجویان به کمیته امداد اهدا می‌کنند.

انفرادی ادامه داد: این کمک‌ها به منظور برپای سفره‌های آسمانی اطعام، توزیع غذای گرم و یا سبد‌های کالا هزینه می‌شود.

لقمان انفرادی عنوان کرد: مردم خیر برای مشارکت در این کمپین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی واریز یا کد#۰۸۳*۱*۸۸۷۷* را از طریق گوشی‌های همراه شماره گیری کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پاوه تاکید کرد: همچنین خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری در این کمپین مشارکت کنند .

 

 

انتهای پیام/د

۱۰۵مددجوی پاوه‌ای میهمان سفره اطعام رستوران ضیافت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار