بشاگردی: برای سومین بار در تیم قهرمان لیگ یک حصور داشتم/ رنجبری به استقلال نمی‌رود

دروازه بان تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: سابقه قهرمانی با تیم‌های نفت آبادان و فولاد خوزستان را هم در لیگ دسته اول داشته ام و این سومین قهرمانی ام در این رقابت‌ها است.

مهرداد بشاگردی  دروازه بان تیم فوتبال گل گهر سیرجان  در گفت  گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فصل فوق العاده‌ای را با تیم فوتبال گل گهر سیرجان داشتم  و روز‌های خوبی را با این تیم پشت سر گذاشتم، زیرا از روز اول هدفمان در قهرمانی بود و برای رسیدن به هدفمان نیز روز‌های سختی را گذراندیم تا به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ یک رسیدیم.

او همچنین در ادامه افزود: در فصلی که گذشت ۲۹ بازی برای تیم گل گهر سیرجان انجام دادم و از این تعداد بازی ۱۳ کلین شیت داشتم تا یک آمار خوب برای خودم به جای بگذارم.

دروازه بان تیم فوتبال گل گهر در ادامه در خصوص تمدید قرار دادش برای فصل آینده با این تیم نیز گفت: به مدت یک ونیم فصل با تیم فوتبال گل گهر قرار داد داشتم و حالا با اتمام قرار دادم منتظر برگزاری جلسه با مسئولان این تیم برای حضورم در فصل آینده به همراه این تیم هستم.

وی همچنین در خصوص شرایط تمدید قرارداد‌ها در تیم گل گهر نیز گفتم: مذاکرات با بعضی از بازیکنا ن شروع شده است و باشگاه در آستانه به توافق رسیدن با اتین بازیکنان است.

بشاگردی در ادامه در خصوص قهرمانی اش با تیم فوتبال گل گهر افزود: قهرمانی با تیم گل گهر سومین قهرمانی ام بود و پیش از این سابقه قهرمانی در لیگ دسته اول را  همراه با تیم‌های نفت آبادان و پارس جنوبی نیز تجربه کرده ام.

وی همچنین تصریح کرد: بیش  از این به مدت ۶ سال سابقه حضور در لیگ برتر را به همراه تیم‌های نفت آبادان و  فولاد خوزستان نیز داشتم  و می‌دانم شرایط حضور در این رقابت‌ها خیلی دشوار است.

او همچنین در خصوص  شایعه حضور پیمان رنجبری در تیم اتستقلال نیز گفت: به نظر می‌رسد پیمان برای فصل آینده نیز در  تیم گل گهر بماند و احتمال حضور او در تیم استقلال شایعه به نظر می‌رسد.

بازیکن تیم فوتبال گل گهر در پایان به تشکر از تماشاگران تیم گل گهر، کادر فنی و هم تیمی‌های سابقش پرداخت و معتقد بود همه‌ی آن‌ها در راه رسیدن به لیگ برتر دست در دست هم دادند و به تیم گل گهر کمک کردند.

انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان تیم فوتبال گل گهر سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار