جشنواره رضوی فرصت پیوند خانواده ها با کتاب و معارف رضوی

مدیر اداره کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: برگزاری جشنوراه کتابخوانی رضوی فرصت خوب پیوند خانواده ها با کتاب و فرهنگ معنوی ائمه اطهار است.

جشنواره رضوی فرصت پیوند خانواده ها با کتاب و معارف رضویبه گزارش   خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسنی خونسار مدیر اداره کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به گام ارزشمند جشنوراه در تقویت ارزش های اسلامی در کودکان و خانواده ها گفت: آشنایی با معارف رضوی و گسترش خلاقیت در کودکان در این جشنواره گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه پوستر نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی طراحی شده است گفت: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت امام رضا علیه‌السلام، حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها و حضرت احمدبن موسی علیه‌السلام با بخش ویژه سیره حضرت ابن‌الرضا امام جواد علیه‌السلام برگزار می‌شود. در این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی۱۲ کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است.

وی افزود: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» و به دو شیوه مکتوب و الکترونیکی برگزار می‌شود.

حسنی خونسار بیان کرد : استان کرمانشاه نیز مانند سال های گذشته آمادگی برگزاری این جشنواره به نحو احسن دارد و در این خصوص برنامه های لازم در نظر گرفته می شود.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری نهمین جشنواره رضوی در کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.