دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، با حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، به بازدیدکنندگان این نمایشگاه، خدمات مشاوره‌ای و آموزشی رایگان ارائه می‌دهد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، آغاز به کار بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، غرفه دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت نیز برپا شده و به بازدیدکنندگان بخش قرآن و سلامت این نمایشگاه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی رایگان ارائه می‌دهد.

ارائه توصیه‌های عمومی مرتبط با ماه رمضان و دیگر مطالب آموزشی در حوزه طب ایرانی و معرفی مراکز معتبر ارائه‌دهنده خدمات این حوزه در کشور که در قالب بروشور به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود، از جمله خدمات غرفه دفتر طب ایرانی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است و علاقه‌مندان به دریافت مشاوره رایگان تخصصی نیز می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۳ هر روز، به غرفه این دفتر مراجعه کرده و از حضور متخصصان طب ایرانی بهره‌مند شوند.

همچنین با توجه به برپایی غرفه مخصوص کودکان در کنار غرفه دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، کودکان نیز می‌توانند علاوه بر کشیدن نقاشی و سهیم شدن در هیجان بازی «ماروپله راه تندرستی» و دریافت کتاب داستان ویژه گروه سنی خود به‌عنوان جایزه، با برخی آموزه‌های ساده طب ایرانی آشنا شوند.

گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده و تا سوم خردادماه در مصلای بزرگ امام‌خمینی (ره) دایر است. همچنین غرفه دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت در کنار ستون ۱۲۱ قرار دارد.

انتهای پیام/

ایجاد غرفه طب ایرانی در نمایشگاه قرآن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار