حادثه رانندگی با یک کشته و ۵ مصدوم در شهرستان میاندورود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و ۵ مصدوم در شهرستان میاندورود خبر داد.

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع حادثه رانندگی در محور ورکلای شهرستان میاندورود، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی گهرباران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک خودروی چری با یک سواری پراید  به وقوع پیوست، خودروی پراید از مسیر خود منحرف و به داخل کانال آب کنار جاده سقوط کرد.

سرهنگ تقدیسی، گفت: تمامی سرنشینان  مجروح  خودروی پراید که شامل ۶ سرنشین ، ۴ زن، یک مرد و یک کودک بودند توسط عوامل امداد و نجات جاده‌ای به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به این که یکی از سرنشینان خودروی پراید به علت شدت جراحات و صدمات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت، افزود: علت  این حادثه‌ توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه با بیان اینکه تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله بین مرگ و زندگی یا نقص عضو و سلامتی است،گفت:  پایبندی، قانون مداری، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری و همراهی مردم با پلیس از مهمترین راه‌های کاهش تصادفات و حوادث رانندگی است.
انتهای پیام/س
 
 

حادثه رانندگی منجر به فوت در میاندردو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار