در پی موفقیت عملیات پهپادی صبح امروز نیروهای یمنی

هشدار انصارالله به عربستان و امارات: روزی خواهد آمد که یمنی‌ها در خیابان‌های ریاض و ابوظبی قدم بزنند

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن هشدار داد سعودی‌ها و اماراتی‌ها باید در محاسبات خود بازنگری کنند.

هشدار انصارالله به عربستان و امارات: روزی خواهد آمد که یمنی‌ها در خیابان‌های ریاض و ابوظبی قدم بزنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد البخیتی»، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم به امارات و عربستان سعودی هشدار داد اگر به تجاوزات ادامه دهند، روزی خواهد آمد که یمنی‌ها در خیابان‌های ریاض و ابوظبی قدم بزنند.

محمد البخیتی درباره حملات پهپاد‌های یمنی به تاسیسات نفتی عربستان سعودی گفت: قبل از حمله به یمن حتی یک گلوله هم به سمت عربستان شلیک نکردیم. زمانی حمله به عربستان را آغاز کردیم که آن‌ها به ما حمله کردند. بنابراین مسئله این است که چه کسی تجاوز را آغاز کرد. مقامات سعودی باید در سیاست‌های خود بازنگری کنند.

وی در این مورد که برخی طرف‌ها این حملات را محدود و برخی دیگر آن را تروریستی دانسته‌اند، گفت: رژیم عربستان پیشتر حملات ما را به عمق خاک این کشور تکذیب می‌کرد، اما اکنون به این حملات اذعان می‌کند هرچند همه حقیقت را نمی‌گوید. با وجود این که هفت حمله انجام داده ایم، آن‌ها فقط به یک حمله اذعان کرده‌اند و شاید این کار را می‌کنند تا افکار عمومی داخلی را برای هضم این حملات آماده کنند. در همین حال مسئله اصلا به حجم خسارات مربوط نمی‌شود بلکه مسئله اصلی این است که باب حمله به شاهرگ حیاتی رژیم سعودی که همان نفت باشد، باز شده است.

البخیتی تاکید کرد: در آینده نیز به تاسیسات و میدان‌های نفتی و نفتکش‌ها حمله خواهیم کرد. اگر آن‌ها این حمله را تروریستی توصیف می‌کنند، پس حملات خود را به یمن چه می‌نامند، حملاتی که همه چیز اعم از بازارها، بیمارستان ها، تالار‌های عروسی و عزا، تاسیسات حیاتی و مردم بی گناه را در منازل هدف قرار می‌دهد. بسیاری از افراد به سبب گرسنگی ناشی از محاصره جان خود را از دست داده‌اند. به این کار‌ها چه می‌گویند؟ این‌ها اقدامات تروریستی نیست؟ 

صبح امروز شبکه المسیره، وابسته به نیروهای انصارالله یمن از حملات هوایی گسترده علیه تأسیسات حیاتی عربستان در واکنش به ادامه تجاوزات و محاصره یمن خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرویزسلطانی
۰۰:۰۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
درودبرشرف وغیرت وشجاعت حوثی ها ومردمان یمنی حامی آنها.درچهره های یمنی ها نشان ازشجاعت وغیرت سرآمد عربی وجوددارد.یاشاید آنها ازتبارایرانیان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
حجاز متعلق به مسلمین است وانشا الله شر خائن الحرمین کنده خواهدشد ونماز جماعت به امامت امامعصر علیه السلام اقامه میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
بزودی زود انشاءالله
اللهم عجل لولیک الفرج
آمین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۲۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
یا سیدی یا محمدالبخیتی: علم من زیاد نیست و زیاد از آیات قرآنی سر رشته ندارم ولی ای برادر عزیز تمام سخنانت بر گرفته از آیات کتاب خداوند است و ذهن را به سمت کلمات کتاب خداوند سوق میدهد خداوند به شما و رزمندگان غیور کشور یمن توفیق و پیروزی عنایت کند......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
ان شاءالله به زودی روزی خواهد آمد که یمنی‌ها در خیابان‌های ریاض و ابوظبی قدم بزنند
Iran (Islamic Republic of)
باهر
۲۲:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
انشاءالله تعالی که آل سعود به آل سقوط هرچه زودتر منتهی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
هشدار انصارالله به عربستان و امارات: روزی خواهد آمد که یمنی‌ها در خیابان‌های ریاض و ابوظبی قدم بزنند

آمین
آخرین اخبار