امام جمعه مهریز خبر داد:

قاچاق انسان و مواد مخدر معضلی بزرگ در مهریز

امام جمعه مهریز گفت: نیروی انتظامی نسبت به آسیب مواد مخدر و قاچاق انسان در این شهرستان اقتدار بیشتری از خود نشان دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز، در کار گروه فرهنگی تخصصی مهریز ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مواد مخدر و قاچاق انسان یک معضل بزرگ در این شهرستان است، گفت: نیروی انتظامی نسبت به آسیب مواد مخدر و قاچاق انسان در این شهرستان اقتدار بیشتری از خود نشان دهد.

وی افزود: قاچاق انسان و مواد مخدر گریبان گیر جوانان شده و جاده‌ های شهری را نا امن کرده است به طوری که  تاکسی‌ها نیز مبادرت به انجام این کار می‌کنند.

امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه امروزه اعتیاد  به عنوان یک آسیب اجتماعی کانون خانواده را نشانه رفته است، ادامه داد:  برخورد جدی با قاچاق انسان، کالای قاچاق و مواد مخدر جزو وظایف اصلی ماموران انتظامی است.

آسیب های ناشی از اعتیاد  سلامت جامعه را  به مخاطره می‌اندازد

رضا زارع زاده فرماندار مهریز نیز در این کارگروه فرهنگی تخصصی گفت: آسیب های ناشی از اعتیاد به مواد مخدر زمینه ساز سقوط بسیاری از ارزش‌ها و هنجار‌های فرهنگی و اخلاقی شده و سلامت جامعه را به طور جدی به مخاطره می‌اندازد.

وی افزود: پیشگیری اصل مهمی در راستای جلوگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

زارع زاده گفت:  در حال حاضر قاچاق انسان و مواد مخدر در مهریز تهدیدی برای قشر جوان در این شهرستان است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قاچاق ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار