بسته اخبار حوادث امروز بیست و پنجم اردیبهشت ماه ۹۸؛

رشوه بزرگ عروس خانم برای ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش/ زن خیانتکار همسرش را کشت و به کانادا گریخت/ مذاکره مرگبار « گرگ پیر» در باغ مخوف

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


رشوه بزرگ عروس خانم برای ازدواج با مرد مورد علاقه اش/ زن خیانتکار همسرش را کشت و به کانادا گریختبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


زن خیانتکار همسرش را کشت و به کانادا گریخت

زن خیانتکار وقتی فهمید راز رابطه مخفیانه‌اش فاش شده با همدستی خواهرزاده‌اش شوهر خود را کشت و همراه دختر ۱۳ ساله‌اش به کانادا گریخت.


رشوه بزرگ عروس خانم برای ازدواج با مرد مورد علاقه اش

کار عجیب عروس برای ازدواج با پسر ۱۵ سال کوچکتر ازخودش در فضای مجازی خبرساز شد.


نقشه مردان شیاد برای سرقت از صرافی‌های پایتخت

نقشه مردان شیاد برای سرقت از صرافی‌های پایتخت با ردیابی‌های پلیس لو رفت.


زورگیری زن و شوهر مسافرنما از رانندگان

زن و شوهر تبهکار که با عنوان مسافر سوار خودرو‌ها شده و با تهدید چاقو از رانندگان زورگیری می‌کردند با ردیابی‌های پلیس دستگیر شدند.


مذاکره مرگبار « گرگ پیر» در باغ مخوف

همه ماجرا به خاطر یک «سگ» رخ داد. می‌خواستم یک قلاده «سگ» برای نگهبانی از باغ بخرم. تا این که «سگی» را در دست پسر ۱۱ ساله دیدم. برای خرید آن با کودک وارد مذاکره شدم، اما آن سگ به درد من نمی‌خورد ...


جان باختن دو گردشگر گرفتار سیل در مشهد اردهال + عکس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:در پی سیلاب ناگهانی در مسیر رودخانه مشهد اردهال کاشان دو گردشگر جان خود را از دست دادند.


مسمومیت ۹۸۵ نفر در کبودرآهنگ تکذیب شد

‌مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان خبر مسمومیت ۹۸۵ نفر از اهالی روستایی از توابع شهرستان کبودرآهنگ را تکذیب کرد.


کلاهبرداری ۶۰ میلیون تومانی با ترفند "برنده شدن در برنامه‌های رادیویی"

رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری فردی که با ترفند برنده شدن در برنامه‌های رادیویی اقدام به کلاهبرداری ۶۰ میلیون تومانی کرده بود خبر داد.


دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای و یک مالخر ساعت ساز

سرپرست سرکلانتری چهارم از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای و یک مالخر اموال مسروقه و ساعت ساز خبر داد.


درگیری خونین بچه‌های خزانه بر سر چای نذری

رئیس کلانتری ۱۶۰ خزانه، از ماجرای نزاع مرگبار شب گذشته در محدوده علی آباد جنوبی خبر داد و گفت: علت درگیری، سر نوبت برای گرفتن چای بود.


دستگیری زنجیره‌ای سارقین و خریداران اموال مسروقه در یک پرونده

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری گروهی از خریداران امول مسروقه همراه و سارقان گوشی قاپ در شهرستان شهریار خبر داد.


قتل مرد میانسال بر سر اختلاف مالی + عکس

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت قاتلی خبر داد که در پی اختلاف مالی مرد میانسالی را به قتل رساند و ۲ تن از بستگان وی را نیز زخمی کرد.


دستگیری ۲ سارق زورگیر با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ امرائی از دستگیری ۲ سارق زورگیر با ۳۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متمهان اعتراف کردند: " شب گذشته در ۵ نقطه اقدام به سرقت کرده ایم".


انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار