عضو هیئت علمی جامعه المصطفی مطرح کرد؛

تصور اشتباه دشمن از کوتاه آمدن موضع خود

حجت‌الاسلام رفیعی گفت: یکی از مصداق‌های استقامت در زمینهٔ اعتقاد است اگر افرادی تصور می‌کنند با کوتاه آمدن، دشمن نیز کوتاه می‌آید سخت در اشتباه هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی عضو هیئت علمی جامعه المصطفی در برنامه سحرگهان حرم حضرت معصومه (س) گفت: حضرت خدیجه (س) نقش بسیار مهمی در حمایت از پیامبر (ص) داشت و همچنین به حمایت از امیرالمؤمنین (ع) پرداخت.

وی با تأکید بر لزوم الگوگیری از حضرت خدیجه (س) افزود: درسی که از این بانوی پاک‌دامن می‌گیریم این است که باید به حمایت از، ولی خدا بپردازیم و پشت آن را خالی نکنیم.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی بیان کرد: ولایت موضوع مهمی است و خداوند در قرآن فرمودند نعمت تمام شد که یکی از آن‌ها درباره فتح مکه است که قرآن گفت نعمت بر مسلمانان تمام شد، در جای دوم که نعمت تمام شده است در تغییر قبله بود و موضوع سوم ولایت امیرالمؤمنین (ع) است که موضوع ساده‌ای نیست و نباید به‌سادگی از آن عبور کند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جایگاه و ارزش حضرت زهرا (س) تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) در دفاع از ولایت با خطبه و مشی شبانه اقدام کرد همه هستی خود را فدای حمایت از ولایت کرد.

رفیعی ادامه داد: حضرت خدیجه (س) شخصیتی است که باید عزای آن را اقامه کرد، چون پیامبر (ص) برای این بانوی پاک‌دامن گریه کرد، اگر رسول اکرم (ص) به‌صورت مرتب از حضرت خدیجه (س) یاد کرد به این خاطر بود که در تعبیری فرمودند این بانوی پاک‌دامن من را تصدیق کرد.

وی بیان کرد: یکی از مصداق‌های استقامت در زمینهٔ اعتقاد است، اگر افرادی تصور می‌کنند با کوتاه آمدن، دشمن نیز کوتاه می‌آید سخت در اشتباه هستند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به اهمیت کار برای رضای الهی خاطرنشان کرد: یکی از استقامت‌ها، استقامت اقتصادی است و اینکه انسان به خاطر خدا استقامت کند.

انتهای پیام/الف

کوتاه آمدن دشمن از موضع خود تصور اشتباهی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.