دیدار و گفتگوی «داوودزى» با مقامات آلمانی درباره صلح افغانستان

رئیس دارالانشای شورای عالی صلح افغانستان با معاون وزارت امور خارجه و نماینده ویژه آلمان برای افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار و گفتگوی «داوودزى» با مقامات آلمانی درباره صلح افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عمر داوودزى، نماینده ویژه رئیس جمهور افغانستان در امور منطقه ای برای اجماع صلح و رئیس دارالانشای شورای عالی صلح در جريان سفر رسمى اش به آلمان، طی ملاقات های جداگانه ای با نیلس انن، معاون وزارت امور خارجه و مارکس پوتزل، نماینده ویژه آلمان برای افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارها پیرامون روند جارى صلح، ايجاد اجماع و هماهنگى منطقه ای و بين المللى براى صلح، نقش کشور آلمان در مصالحه افغانستان و برگزارى موفقیت آمیز لوی جرگه مشورتى صلح، با تفصيل بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون وزارت امور خارجه و نماینده ویژه آلمان برای افغانستان تلاش های حكومت افغانستان را در راستاى صلح قابل قدر دانسته و از روند صلح بين الافغانى حمايت کردند.

مارکس پوتزل، نماینده ویژه آلمان برای افغانستان همچنین از حمايت وسيع جامعه جهانى و مردم افغانستان از نتايج لوی جرگه مشورتى صلح ياد کرد و اظهار داشت كه آلمان نيز از نتايج لوی جرگه مشورتى صلح حمايت مى كند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار