کارگردان «خانه دیگری» مطرح کرد؛

اسپانسر برای تبلیغات گسترده نداشتیم / فیلمنامه جدیدی در دست نگارش داریم

بهنوش صادقی درباره علت استقبال نکردن از فیلمش و همچنین جدیدترین فعالیت خود توضیحاتی ارائه داد.

بهنوش صادقی کارگردان فیلم سینمایی «خانه دیگری» درباره روند اکران فیلمش تا به امروز به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: ما به عنوان سینماگر پشتوانه مالی قوی و اسپانسر برای تبلیغات کافی نداریم و حتی برای تبلیغات فضای مجازی نیز که بسیار اهمیت دارد، بودجه نداشتیم که این موضوع باعث جذب نشدن مخاطب گسترده و کافی برای دیدن این فیلم شد.

وی افزود: باید قبول کنیم در عصر تبلیغات هستیم پس اگر بهترین کالا، اما بدون تبلیغ کافی ارائه دهید با استقبال خوب روبرو نمی‌شود.

این کارگردان عنوان کرد: در فضای تبلیغات فقط از بخش تلویزیون بهره‌مند بودیم که فکر کنم آن هم در حال اتمام است، پس قطعا در چنین شرایطی نمی‌توان به نقطه ایده ال اکران رسید.

صادقی بیان کرد: گرایش مردم به سمت دیدن فیلم‌های کمدی نیز به صورت مستقیم روی جذب مخاطب و فروش تاثیر می‌گذارد و این نیز یکی از علت‌های مهم فروش یا عدم فروش یک فیلم خواهد بود.

این کارگردان در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود بیان کرد: مهنوش صادقی در حال نگارش فیلمنامه‌ای اجتماعی است که فکر می‌کنم حدود دو ماه آینده تمام می‌شود و کارگردانی آن را خودم عهده دار خواهم بود البته که باید شرایط تولید فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.