طاهری: مجیدی هیچ توهینی نکرد/ اگر اشتباه داوری نبود استقلال در کورس بود

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر گل هفته قبل یا گل دیدار مقابل پدیده پذیرفته می‌شد، ما در کورس قهرمانی حضور داشتیم.

طاهری: مجیدی هیچ توهینی نکرد/ اگر اشتباه داوری نبود استقلال در کورس بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپیدرود گفت: درباره ۲ موضوع می‌خواهم صحبت کنم. موضوع اول درباره اتفاقات هفته گذشته در آبادان است. وقتی گل ما به مردود شد همگی به سمت کمک داور و داور کنار خط رفتیم و علت را جویا شدیم و فکر می‌کردیم داور آفساید گرفته، اما به ما اعلام کردند که توپ اوت شده است و ما نمی‌توانستیم این موضوع را تشخیص دهیم و به همین دلیل به نیمکت بازگشتیم. چرا مجیدی باید اخراج شود؟ هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و مجیدی هیچ توهینی نکرد. آن توپ اوت نبود و ما امید به قهرمانی داشتیم. شاید قهرمان نمی‌شدیم، اما امید ما نا امید شد.

او ادامه داد: سخت است یک بازیکن بعد از سال‌ها از تیم محبوبش جدا شود. برای خسرو حیدری که بیست سال تمام اسطوره اخلاق و معرفت بود آرزوی موفقیت می‌کنم و از او برای تمام زحماتی که کشید تشکر می‌کنم. شاید شما ندانید، اما روز خداحافظی یک بازیکن خیلی سخت است و من احساس خسرو را درک می‌کنم، اما زندگی ادامه دارد. امیدوارم ادامه زندگی خسرو حیدری با خوبی و خوشی همراه باشد

طاهری بیان کرد: می‌توانستیم فردا با انگیزه مضاعف در ورزشگاه حاضر شویم و جا دارد از هواداران تشکر کنم که یک سال حامی ما بودند. آن‌ها وقتی ما شکست می‌خوردیم نیز از ما حمایت کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

او گفت: شاید ما قهرمان نمی‌شدیم اگر گل هفته قبل یا گل دیدار مقابل پدیده پذیرفته می‌شد، اما در کورس باقی می‌ماندیم و اتفاقات و لذت فوتبال به همین موضوعات است.

مربی استقلال گفت: فردا بازی خیلی خوب و تماشاگر پسندی خواهد بود و سپیدرود احتیاج به برد دارد و تیم‌هایی که برابر ما فوتبال بازی می‌کنند، عقب نشینی نمی‌کنند و به ما فرصت می‌دهند یک فوتبال زیبا بازی کنیم. امیدوارم هواداران به خاطر استقلال و خسرو حیدری در ورزشگاه حاضر شوند.

طاهری درباره کسب سهمیه آسیا گفت: بازی فردا سخت، اما تماشایی خواهد بود چرا که آخر لیگ است و بازی مانند دیدار صنعت نفت آبادان نیست که تیم حریف بی تفاوت باشد. سپیدرود باید فردا برابر ما برنده باشد و همین نوید یک بازی خیلی خوب را می‌دهد و امیدوارم استقلال برنده مسابقه لقب گیرد.

او درباره ناراحتی و عصبانیت هواداران استقلال گفت: همیشه حق با هواداران است. هوادار است که در سرما و گرما از تیم حمایت می‌کند و باید ناراحت باشد، اما امیدوارم سال بعد استقلال مدعی هر سه جام و قهرمان لیگ باشد تا هوادار استقلال خوشحال ورزشگاه را ترک کند. برای قهرمانی تلاش کردیم، اما اتفاقات غیر قابل پیش بینی رخ داد.

طاهری درباره اعتصاب بازیکنان استقلال گفت: امروز مشکل حل می‌شود و بازیکنان بعد از ظهر تمرین خواهند کرد و مشکلی نخواهیم داشت.

طاهری درباره مشکل بدنسازی تیم گفت: از سیاست باشگاه درباره آینده و مربی بدنساز تیم خبر ندارم و امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به نفع هواداران باشد. به هر حال آخر فصل بدن‌ها فرسوده می‌شود و ما هر ۳ روز یکبار بازی داشتیم. اگر بازیکن بدنسازی خوبی داشته باشد در اواخر فصل نیز رو به رشد خواهد بود، اما ما بدنسازی خوبی نداشتیم، زیرا همه بازیکنان در اردو نبودند

او گفت: در اول فصل و نیم فصل همه بازیکنان را در اختیار نداشتیم و به همین دلیل نتوانستیم یکنواخت تمرین کنیم. اول فصل۱۲بازیکن در اردو بودند و نیم فصل نیز بازیکنان ملی پوش حضور نداشتند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار