کارگردان The Last of Us II اعلام کرد؛ قصد استخدام نیرو جدید برای سرعت بخشیدن در تولید این عنوان را دارد.

مراحل پایانی ساخت عنوان The Last of Us  IIبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ناتی داگز یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی است که در سال ۲۰۱۳ عنوان پرطرفدار The Last of Us را روانه بازار کرد. این عنوان که در سبک اکشن و پساآخرالزمانی ساخته شده است روایتگر پدر و دختری است که در دنیای پساآخرالزمانی برای زنده ماندن تلاش می‌کنند. این بازی در سال ۲۰۱۳ عنوان دومین بازی پرفروش سال را بعد از GTA کسب کرد و توانست تا یک سال پس از عرضه ۸ میلیون نسخه فروش کند. علاوه بر این عنوان مذکور، در نمایشگاه E3 2013 توانست ۵ جایزه دریافت کند. به دلیل موفقیت‌های چشم‌گیری که این عنوان داشت، شرکت ناتی داگز به فکر ساخت نسخه دوم این عنوان افتاد و اولین تریلر از نسخه آن در سال ۲۰۱۶ و در نمایشگاه پلی‌استیشن اکسپیریئنس به نمایش گذاشته شد.

در حالی که هنوز زمان عرضه عنوان The Last of Us II مشخص نشده است ، اما شرکت ناتی داگز اعلام کرد قصد استخدام نیروهای بیشتری، برای پایان دادن به عنوان مذکور را دارد. عنوان The Last of Us II یکی از عناوین مورد انتظار بسیاری از کاربران کنسول پلی استیشن ۴ است که با انتشار اولین تریلر از آن نظر بسیاری از کاربران به این عنوان جلب شد.

مراحل پایانی ساخت عنوان The Last of Us II

اما به تازگی یکی از کارگردانان عنوان The Last of Us در صفحه توییتر خود اعلام کرد؛ برای سرعت بخشیدن به مراحل آماده‌سازی بازی The Last of Us 2  قصد استخدام نیروهای جدیدی را دارد. از آنجایی که یکی از خرده فروشی‌ها نیز در گذشته اعلام کرده عنوان مذکور در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد، این اقدام شرکت ناتی داگز دور از انتظار نیست. اما افراد جدیدی که برای انجام پروژه‌ای به این بزرگی استخدام می‌شوند نیاز به آموزش دارند که این آموزش قطعا زمان‌بر خواهد بود. 


بیشتر بخوانید: سومین هفته متوالی صدرنشینی عنوان Days Gone


با این حال ، احتمالا ساخت عنوان مذکور تا یک سال دیگر طول کشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این عنوان در دسترس نیست و باید تا زمان عرضه آن صبر کرد.

انتهای پیام/

استخدام نیروی جدید برای سرعت بخشیدن به ساخت عنوان The Last of Us II

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار