مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم مطرح کرد؛

۶۰۰ اتوبوس ۲۰ هزار زائر قمی را به حرم امام خمینی (ره) منتقل می‌کند

جمالی گفت: امسال در صورت اعزام ۲۰ هزار نفر از شهر قم به حرم امام خمینی (ره) نیاز به ۶۰۰ اتوبوس خواهیم داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به انتقال زائران از شهر قم به حرم امام خمینی (ره) گفت: سال گذشته با هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقل، ۴۰۰ اتوبوس را هماهنگ کردیم تا انتقال زائران قمی به حرم امام راحل در روز ۱۴ خرداد صورت بگیرد و در این خصوص، اتوبوس‌های مناسب را به کار گرفتیم.

وی ادامه داد: اتوبوس‌های وی آی پی ۳۲ نفر ظرفیت دارند، به همین دلیل امسال در صورت اعزام ۲۰ هزار نفر از شهر قم به حرم امام خمینی (ره) نیاز به ۶۰۰ اتوبوس خواهیم داشت، به همین دلیل باید از اتوبوس‌های درون شهری شهرداری هم استفاده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم افزود: انتقال زائرین به حرم امام خمینی (ره) علاوه بر شهر قم از روستا‌های تابعه این شهر هم صورت می‌گیرد و بازدید‌های ایمنی از اتوبوس‌ها هم پیش از سفر انجام خواهد شد.

جمالی حجم اعزام زائرین از شهر قم به حرم امام خمینی (ره) را فراتر از ظرفیت ناوگان حمل و نقل استان قم دانست و تصریح کرد: به همین دلیل بخشی از اتوبوس‌های موردنیاز برای اعزام این زائرین از شهر‌های پیرامون تامین می‌شود.

انتهای پیام/الف

نیاز به ۶۰۰ اتوبوس برای اعزام زائرین قمی به حرم امام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.