عضو مجلس خبرگان رهبری:

انتقال ناو جنگی به منطقه نمایشی مضحک از سوی آمریکاست/تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب یکی از راه‌های مبارزه با دشمن است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انتقال ناو جنگی به منطقه نمایشی مضحک و خنده‌دار از سوی آمریکایی هاست، زیرا نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

انتقال ناو جنگی به منطقه نمایشی مضحک از سوی آمریکاستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله عباس کعبی امروز در دیدار جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی و مراکز آموزش عالی استان قم گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان توجه بسیار زیادی شده است.

وی با بیان اینکه جوانان پیشتاز انقلاب اسلامی هستند، افزود: باید مباحث معرفتی و بصیرتی از سوی جوانان مورد اهمیت قرار گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: توجه به مباحث معرفتی و بصیرتی در میان جوانانی که به اقدامات تشکیلاتی می‌پردازند باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه نباید تنها درگیر مسائل سیاسی و روزمره شویم، افزود: در طول چهار سال انقلاب اسلامی ضعف بنیه اعتقادی یکی از علت‌های برخی از مشکلات بوده است.

آیت الله کعبی بیان کرد: وجود روحیه مکتبی و شهادت‌طلبی مهمترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی در طول چهل سال بوده است.

وی با اشاره به اهمیت آمادگی در جنگ نرم، افزود: با وجود اینکه امروزه با جنگ‌های نرم و سخت بسیاری درگیر هستیم، اما توجه به مقابله با جنگ نرم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دشمنان سعی دارند با جنگ نرم روح و ذهن جوانان را هدف قرار دهند و آن‌ها را به سوی مسیر انحرافی و خلاف اسلام و انقلاب پیش ببرند.

وی بیان کرد: انتقال ناو جنگی به منطقه نمایشی مضحک و خنده دار از سوی آمریکای هاست، زیرا نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

آیت الله کعبی ادامه داد: آمریکا سعی دارد با ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و ایجاد تنش‌های داخلی به تضعیف ایران بپردازند در حالی که به اهداف خود نخواهند رسید.

تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب یکی از راه‌های مبارزه با دشمن است

وی با اشاره به حضور پررنگ جوانان در صحنه‌های حساس انقلاب افزود: جوانان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از کتبی همچون اصول فلسفه و روش رئالیسم شهید مطهری در دانشگاه‌ها در برابر کمونیست مقاومت می‌کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جوانان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند، افزود: تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب یکی از راه‌های مبارزه با دشمن است که باید مورد توجه جوانان قرار گیرد.

وی گفت: تبیین گفتمان سازی پیام‌های امام خمینی (ره) از دیگر راه‌های مبارزه با دشمن است که می‌توان بدین وسیله فرصت‌ها و تهدید‌های انقلاب را موردبررسی قرار داد.

آیت الله کعبی اظهار کرد: در سیل اخیر نیرو‌های انقلابی با حضور گسترده و جهادی خود نشان دادند که همیشه همراه یکدیگر هستند.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: آمریکا ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار