چهاردهمین جشنواره بین المللی نامه‌ای به امام رضا (علیه السلام) ۱۶ تیرماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباس زارع معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۸ خردادماه است، افزود: آثار در دو رده سنی کودکان و نوجوانان (۷ - ۱۸ سال) و بزرگسالان (از ۱۸ سال به بالا) داوری و آثار برگزیده ۲۸ خردادماه مشخص می‌شوند.

وی افزود: دبیرخانه جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع)، در سیزدهمین دوره ۸۲ هزار و ۸۴۵ نامه از ۴۱ را کشور دریافت کرده بود.
زارع با بیان اینکه بخش استانی جشنواره چهاردهم به دلنوشته‌های بومی مازندران اختصاص دارد، افزود: سه اثر از نامه‌های ارسالی به زبان مازندرانی تجلیل می‌شوند.

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخش ویژه این جشنواره با عنوان انتخاب یک حدیث از امام رضا (علیه السلام) با موضوع «نماز» اختصاص دارد و انتخاب یک حدیث از حضرت امام رضا (علیه السلام) با موضوع یکی از آسیب‌های اجتماعی نیز در این بخش مورد توجه است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره با مراجعه به آدرس mazandaran.farhang.gov.ir و یا mazandaran.shamstoos.ir ضمن مطالعه دقیق فراخوان، نسبت به ارسال دلنوشته‌های خویش به آدرس ساری – میدان امام (ره) - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران – دبیرخانه جشنواره بین المللی دل نوشته‌ای به امام رضا (علیه السلام) - کد پستی ۴۸۱۵۸۳۸۷۹۴ – ص پ ۱۵۵۱ و یا از طریق پست الکترونیک به آدرس Nameh.imamreza@gmail.com اقدام کنند.
انتهای پیام/س
 


فراخوان جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.