دانلود Tanks A Lot 1.87 - بازی آنلاین جنگ تانک‌ها برای اندروید

در بازی Tanks A Lot! - Realtime Multiplayer Battle Arena 1.87 به صورت آنلاین به جنگ با دیگر تانک‌ها بپردازید و به پیروزی برسید.

دانلود Tanks A Lot 1.87 - بازی آنلاین جنگ تانک‌ها برای اندرویدبه گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های موبایلی همدمی مناسب برای اوقات فراغت، یا زمان بیکاری ما هستند. خیلی اوقات در میان راه با مترو و اتوبوس یا انتظار نوبت پزشک یا مواردی دیگر چند دقیقه‌ای را بدون استفاده خواهیم داشت، با انجام بازی‌های متنوع هم می‌توان از اوقات اضافی خود استفاده کرد هم روحیه و هیجانی تازه برای ادامه روز داشت. بازی‌های موبایلی زمانی هیجان بیشتری خواهند داشت که به صورت آنلاین و مبارزه‌ای با دیگر کاربران در سراسر دنیا همراه شود، زمانی که می‌دانید کاربری دیگری در همان لحظه همچون شما به دنبال گذر از مراحل و چالش‌های بازی برای رسیدن به پیروزی است، این رقابت رنگ و بویی جدی‌تر به خود می‌گیرد که لذت انجام آن را بیش از پیش می‌کند.

یکی از این بازی‌های آنلاین جذاب که به صورت مستقیم کاربران را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، عنوان Tanks A Lot! - Realtime Multiplayer Battle Arena از استودیو بازی‌سازی BoomBit Games است. برنامه‌نویسان این استودیو بازی‌های جذاب بسیاری را تولید کردند که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها بازی Tanks A Lot! با بیش از 5 میلیون نصب در گوگل‌پلی است. دیگربازی‌های این استودیو نیز آمار نصب بیش از 5 یا 10 ملیون نصب از گوگل‌پلی دارند.

در این بازی کاربران می‌توانند با استفاده از قطعات به دست آورده، تانک‌هایی جذاب، منحصر‌به‌فرد و قدرتمند بسازند و از آن‌ها در مبارزات مختلف استفاده کنند، نوع ساخت تانک و بازدهی آن مورد مهمی است که برای پیروزی در چالش‌های مختلف بازی نقشی اساسی خواهد داشت. البته کاربران می‌توانند از تانک‌های آماده درون بازی نیز استفاده کنند اما درهر صورت ساخت تانک اختصاصی، لذت متفاوتی دارد.

بازی Tanks A Lot! کاربران را در زمین‌های مختلف و چالش برانگیزی رها می‌کند تا با مبارزه و شکست دیگر تانک‌ها به مراحل بعدی صعود کنند. شما می‌توانید با دوستان خود گروهی سه نفره تشکیل دهید و به جنگ دیگر تیم‌ها رفته و آن‌ها را شکست دهید، بازی سه به سه چالش‌های خاص خود را دارد پس بهتر است قبل از انجام بازی، استراتژی مشخصی برای شکست حریفان داشته باشید. کاربران می‌‌توانند در این بازی تانک‌های خود را حرکت دهند و به حریف خود شلیک کنند، از طرفی باید مراقب بود تا در معرض شلیک تانک‌های رقیب قرار نداشته باشید زیرا در این صورت آن‌ها تانک ما را نابود خواهند کرد.

دانلود Tanks A Lot 1.87 - بازی آنلاین جنگ تانک‌ها برای اندروید

برخی از ویژگی‌ها و امکانات بازی Tanks A Lot! - Realtime Multiplayer Battle Arena:

  • بازی آنلاین و مبارزه با دیگر کاربران در سراسر جهان
  • تلاش برای بقا در زمین مسابقه
  • محیط‌های مختلف و متنوع برای بازی
  • قابلیت طراحی و ساخت تانک اختصاصی خود
  • تلاش برای بدست آوردن منابع برای بروزرسانی تانک‌ها
  • قابلیت انتخاب میان سلاح‌های متنوع و جذاب

بازی Tanks A Lot! - Realtime Multiplayer Battle Arena تا کنون امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از محیط بازی Tanks A Lot! - Realtime Multiplayer Battle Arena:

 
دانلود Tanks A Lot 1.87 - بازی آنلاین جنگ تانک‌ها برای اندروید دانلود Tanks A Lot 1.87 - بازی آنلاین جنگ تانک‌ها برای اندروید
دانلود Tanks A Lot 1.87 - بازی آنلاین جنگ تانک‌ها برای اندروید دانلود Tanks A Lot 1.87 - بازی آنلاین جنگ تانک‌ها برای اندروید
دانلود Tanks A Lot 1.87 - بازی آنلاین جنگ تانک‌ها برای اندروید دانلود Tanks A Lot 1.87 - بازی آنلاین جنگ تانک‌ها برای اندروید
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل
دانلود وردپرس WordPress 9.7 ؛ برنامه مدیریت سایت های وردپرسی
   دانلود برای اندروید     
حجم: 7 مگابايت
نسخه: 3.862
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.2 و بالاتر
بارکد برای اندروید      
 
 
انتهای پیام/

دانلود نرم افزار Tanks A Lot! - Realtime Multiplayer Battle Arena

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۱۲:۲۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
عالی
آخرین اخبار