برنامه Moon+Reader Pro 5.0 با قابلیت‌های مختلف همچون تنظیم نور صفحه، خواندن متن، نشانه‌گذاری و حاشیه نویسی یکی از محبوب‌ترین نرم افزار‌ها در حوزه کتاب‌های دیجیتال محسوب می‌شود.

دانلود Moon+Reader Pro 5.0 – برنامه مطالعه حرفه‌ای کتب دیجیتال برای اندرویدبه گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر قطع بی‌رویه درختان و از بین رفتن محیط زیست به یک بحران تبدلی شده است که آسیب‌های جبران ناشدنی به کره زمین خواهد زد. گسترش شهر‌ها و افزایش کارخانه‌ها تنها بخشی از دلایلی هستند که به این بحران دامن می‌زنند، اما یکی از دلایل نابودی محیط زیست که سابقه طولانی دارد و باعث نابودی میلیون‌ها درخت در طول تاریخ بشر شده، تولید کاغذ است. متاسفانه هر روزه برای تهیه کاغذ درختان زیادی قطع می‌شوند و هنوز روش جایگزینی برای تولید این محصول یافت نشده است. اما انسان‌ها از چند سال پیش به این فکر افتادند روش تولید کتاب را تغییر دهند و به این ترتیب با پیشرفت فناوری کتاب‌خوان‌های دیجیتال به بازار آمد.

اما برای خواندن کتاب الکترونیکی الزاما مجبور به خرید کتاب‌خوان‌های دیجیتال نیستید و اینکار را با تبلت و تلفن هوشمند خود نیز می‌توانید انجام دهید. برنامه‌های کتاب‌خوان جدیدی که برای سیستم عامل‌هایی همچون اندروید تولید شده‌اند، امکانات فوق‌العاده‌ای دارند که تجربه لذت‌بخشی از خواندن کتاب ایجاد می‌کنند.

برنامه Moon+ Reader Pro یکی از برترین نرم افزار‌هایی است که در همین حوزه تولید شده و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد، این برنامه به طور کامل از فرمت‌های epub، pdf،  mobi،  chm،  cbr،  cbz،  umd،  fb2،  txt،  html، rar، zip و  OPDSپشتیبانی می‌کند تا علاوه بر خواندن کتب دیجیتال، هر متن یا نوشته‌ای حتی متون موجود بر روی وب‌سایت‌ها نیز با Moon+ Reader Pro امکان پذیر باشد. این برنامه با پوسته‌های گرافیکی که دارد یک کتابخانه واقعی را برای کاربران تداعی می‌کند، قابلیت آنلاین Moon+ Reader نیز منبع عظیمی برای دسترسی به هزاران کتاب دیجیتالی مختلف است که برخی‌ها به صورت رایگان و بعضی‌ها با پرداخت هزینه اندک قابل خریداری هستند.

از ویژگی‌های دیگر این برنامه می‌توان به تنظیم نور نمایشگر و رنگ پس‌زمینه برای مطالعه آسان، امکان نکته‌برداری یا رنگی کردن قسمت‌های مهم، افکت ورق زدن کتاب،  قابلیت خواندن متنون انگلیسی و کنترل برنامه با دکمه‌های هدست اشاره کرد.

دانلود Moon+Reader Pro 5.0 – برنامه مطالعه حرفه‌ای کتب دیجیتال برای اندروید

  برخی از ویژگی‌ها و امکانات نرم افزار Moon+ Reader Pro:

  • حذف تبلیغات
  • آغاز خواندن متن با تکان دادن تلفن هوشمند یا تبلت
  • پشتیبانی از فرمت PDF
  • پوسته‌ها و پس‌زمینه‌های زیبا و جذاب
  • شخصی‌سازی قسمت‌های مختلف برنامه
  • ایجاد میانبر بر روی صفحه اصلی گوشی
  • حاشیه‌نویسی، هایلایت و نشانه گذاری متن
  • دانلود و آپلود کتاب از فضای Dropbox و GDrive
  • ورق زدن خودکار کتاب با استفاده از تایمر
  • حالت مطالعه شب
  • دستورات صوتی محدود
  • پشتیبانی از زبان‌های مختلف از جمله روسی، فرانسوی و عربی
  • کنترل برنامه از طریق دکمه هدست بلوتوث یا هدفون

برنامه Moon+ Reader Pro تا کنون امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از محیط نرم افزار Moon+ Reader Pro:

 
    دانلود Moon+Reader Pro 5.0 – برنامه مطالعه حرفه‌ای کتب دیجیتال برای اندروید دانلود Moon+Reader Pro 5.0 – برنامه مطالعه حرفه‌ای کتب دیجیتال برای اندروید دانلود Moon+Reader Pro 5.0 – برنامه مطالعه حرفه‌ای کتب دیجیتال برای اندروید
دانلود Moon+Reader Pro 5.0 – برنامه مطالعه حرفه‌ای کتب دیجیتال برای اندروید دانلود Moon+Reader Pro 5.0 – برنامه مطالعه حرفه‌ای کتب دیجیتال برای اندروید دانلود Moon+Reader Pro 5.0 – برنامه مطالعه حرفه‌ای کتب دیجیتال برای اندروید   
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

   دانلود برای اندروید     
حجم: 18 مگابايت
نسخه: 5.0
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.2 و بالاتر
 
 
انتهای پیام/

دانلود نرم افزار Moon+Reader Pro

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار