سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: به منظور متعادل سازی قیمت شکر در بازار و‌ تامین نیاز شکر مصرفی واحدهای صنفی و صنعتی استان ۷۳۰ تن شکر خریداری و از هفته اینده توزیع خواهد گردید.

ارژنگ عزیزی در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل با اعلام این خبر اطهار داشت: طبق گزارش ارایه شده از طرف اداره بازرگانی استان میزان ۷۳۰ تن شکر سهمیه استان از طریق مباشران مربوطه از مبادی و بنادر ورودی کشور خریداری است.

وی تصریح کرد: این میزان شکر برای تامین مواد اولیه واحدهای صنفی و صنعتی که برای تولید نیاز به شکر دارند با نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت توزیع و بر نحوه عملکرد آنها نیز نظارت خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: هزار و ۷۰۰ تن شکر نیز برای تامین شکر مصرفی خانوارها خریداری و از شنبه هفته آینده از طریق شبکه های توزیع در سطح شهر به شهروندان عرضه خواهد شد.

عزیزی همچنین از تامین شکر خام کارخانه قند شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خبر داد و بیان داشت: برای این منظور ۱۵ هزار تن شکر خام خریداری و در اختیار کارخانه قند این شرکت قرار خواهد گرفت و شکر استحصالی علاوه بر تامین نیاز داخل استان، نیاز شکر سایر مناطق کشور را نیز برطرف خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: اختلال بوجود آمده در نحوه و میزان توزیع شکر در چند روز گذشته ناشی از مشکل ایجاد شده در حمل شکر به داخل استان بود که این مشکل نیز با خرید و انتقال این میزان شکر از هفته آبنده مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/س

شکر خام کارخانه قند کشت و صنعت مغان تامین می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.