فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

پلیس به صورت قانونی با سگ گردانی برخورد می کند

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه با توجه به فرهنگ مردم موضوع سگ گردانی در معابر عمومی بسیار کم می‌باشد گفت: پلیس به صورت قانونی با سرگردانی برخورد می‌کند.

پلیس به صورت قانونی با سگ گردانی برخورد می کندبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ شیر محمدی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان باتاکید بر اینکه سگ گردانی درخیابان‌ها و معابر عمومی ممنوع است افزود: برخی افراد ممکن است اقدام به سگ‌گردانی علنی درمعابر عمومی کنند که پلیس با این امر برخورد می‌کند. 

وی بابیان اینکه مسائلی همچون سگ‌گردانی در معابر عمومی ازجمله مسائلی است که مغایر با حقوق شهروندی است گفت: نیروی انتظامی برابر قانون با این امر برخورد و در صورت مشاهده ابتدا اقدام به تذکر، سپس اخذ تعهد و در نهاینت افراد خاطی را به مرجع قضایی معرفی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه پلیس در ابتدا به صورت ارشادی برخورد و در صورت تکرار با تشکیل پروند به مرجه قضایی معرفی می‌شوند افزود: سگ گردانی ناقض حقوق شهروندی بوده و باعث ایجاد احساس نا امنی می‌شود که پلیس برخورد لازم را صورت می‌دهد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه سگ گردانی با فرهنگ جامعه ما هماهنگی و همخوانی ندارد خاطر نشان کرد: الگوبرداری از فرهنگ بیگانه باعث رواج برخی از نا هنجاری‌ها در جامعه می‌شود که به هیج وجه مورد پسند مردم جامعه ما نمی‌باشد.
 
انتهای پیام/ن
 
 

سگ گردانی در معابر عمومی ممنوع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.