پیام تاج بابت پایان یافتن رقابت های لیگ برتر فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پی پایان رقابت‌های لیگ برتر پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان بابت قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور پیام تبریک را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

لیگ برتر جذاب فصل ۹۸_ ۹۷ به پایان راه خود رسید و خاطرات میدان‌های پرتب و تاب اینچنین به حافظه دوستداران فوتبال افزون شد.

رقابت نزدیک و نفس گیر ۱۶ تیم از گام نخست تا ایستگاه پایانی، نو به نو صحنه‌های بی بدیلی را خلق کرد و در نهایت شور و حال کم نظیری را به خانواده فوتبال ارزانی داشت.

در وهله اول، کسب عنوان قهرمانى باشگاه پرسپولیس در این رقابت‌ها را به مدیریت، سرمربی فهیم، کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم تبریک مى گویم.

بی شک، آرزوى موفقیت قلبی مردم ایران حصول موفقیت برای تمام نمایندگان شایسته کشورمان‌در فصل آتى رقابت هاى لیگ قهرمانان باشگاههاى آسیا است و فدراسیون فوتبال آمادگى خود را جهت حمایت همه جانبه از پرچمداران فوتبال باشگاهى ایران در قاره کهن اعلام مى دارد.

فرصت را مغتنم شمرده و ضمن خوش آمدگویی مجدد به دو تیم گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر، ادای احترام خاضعانه خود را بابت زحمات مدیران، مربیان و به ویژه بازیکنان دو باشگاه مردمی استقلال خوزستان و سپیدرود رشت نثار این عزیزان می‌کنم.

باشد که برپایی رویداد لیگ برتر، توشه مناسبی برای فردای فوتبال ما باشد.


بیشتر بخوانید:

پیام مهدی تاج برای خسرو حیدری

ویلموتس بدون امضاء قرارداد از ایران رفت

حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های پارس جنوبی و پرسپولیس + تصاویر


انتهای پیام/

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال به تیم فوتبال پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ برتر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار