جدایی لیکنز از تراکتورسازی قوت گرفت

لیکنز سرمربی تراکتورسازی به احتمال زیاد فصل آینده جایی در نیمکت فنی این تیم تبریزی نخواهد داشت.

جدایی لیکنز از تراکتورسازی قوت گرفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با هدایت جورج لیکنز نتوانست سهمیه آسیایی در لیگ هجدهم کسب کند و با توجه به اینکه یکی از شروط تراکتورسازان برای ماندگاری این مربی کسب سهمیه آسیایی بود به احتمال زیاد مربی بلژیکی از تیم تبریزی کنار گذاشته می شود و مربی دیگری جایگزینش می شود. 

لیکنز در ابتدای حضورش در تراکتورسازی با نتایج خوبی که کسب کرد  در دل هواداران این تیم تبریزی جا باز کرد و تی تی ها خوشحال بودند که یک مربی خوب خارجی بعد از مدتها هدایت تیم محبوبشان را برعهده گرفته است اما لیکنز نتوانست تیم خود را بعد از اتفاقات بازی با سپیدرود رشت جمع و جور کند و این تیم با نتایج بدی که گرفت از کورس رقابت با مدعیان قهرمانی جا ماند. 

با وجود اینکه لیکنز امیدوار است فصل آینده در تیم تراکتورسازی با تقویت تیم می تواند این تیم تبریزی را متحول کند اما هواداران سرخپوشان تبریزی دیگر این مربی را نمی خواهند و خواهان یک مربی با دانش هستند. البته تراکتورسازی ها هنوز واکنشی به این موضوع نداشتند اما در روزهای آینده تکلیف سرمربی این تیم تبریزی مشخص خواهد شد. 

شنیده ها حاکی از آن است که علی دایی سرمربی سابق سایپا بیشترین شانس برای نشستن روی نیمکت تراکتورسازی دارد و این موضوع در روزهای آینده مشخص می شود. 


بیشتر بخوانید: 

لیکنز: سزاوار باخت برابر ذوب آهن نبودیم/ می‌توانیم سهمیه بگیریم

لیکنز: روز بدی برای فروزان بود/ هدایای زیادی به حریف دادیم

دیدار سرمربی جدید تراکتورسازی با اعضای هیئت مدیره این باشگاه


انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت لیکنز روی نیمکت تراکتورسازان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار