اقدامات بنیاد مستضعفان در مناطق محروم از اهمیت ویژه‌ای برای توسعه برخوردار است

نماینده، ولی فقیه در کردستان با اشاره به اقدامات مثبت بنیاد مستضعفان در مناطق مختلف کشور گفت: این قبیل اقدامات باید در توسعه کشور با مشارکت دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌ها تبدیل به الگو شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان کشور که مرادنیا استاندار کردستان نیز حضور داشت، گفت: اقدامات این بنیاد در مناطق محروم از اهمیت ویژه‌ای برای توسعه برخوردار بوده و باید به عنوان یک الگو به آن نگاه شود.

وی اضافه کرد: با مشاهده نتایج این طرح ها، دستگاه‌ها و نهاد‌ها نیز ادامه دهنده راه این اقدامات باشند تا گام‌های مهمی در توسعه مناطق محروم برداشته شود.

آیت الله حسینی شاهرودی بر سرعت بخشی به طرح‌های در دست اجرای بنیاد مستضعفان در این استان تاکید کرد و افزود: طرح‌هایی همچون کارخانه شیر پاک آرا که یکی از طرح‌های اشتغالزای استان است با مشارکت بنیاد قابلیت توسعه دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور نیز در این دیدار گفت: این بنیاد در تمام حوزه‌ها از جمله اشتغال، آموزش، بهداشت و درمان، اقتصاد و ورزش ورود پیدا کرده، اما اجرای برنامه‌های خود را در تحقق اشتغالزایی با اولویت ایجاد اشتغال بسته است.

محمد سعیدی کیا افزود: در برنامه‌های این بنیاد توانمندسازی مردم در دستور کار قرار گرفته و شعار خود را کار با مردم برای مردم انتخاب کرده و در مناطق محروم بدنبال تحقق آن است.

وی اظهار داشت: همچنین این بنیاد با همکاری دستگاه‌های اجرایی هر استان سه سال بعد از اتمام طرح‌ها در منطقه حضور دارد.

گفتنی است؛محمد سعیدی کیا روز شنبه به منظور دیدار با استاندار، نماینده، ولی فقیه و بازدید از طرح‌های توان افزا در شهرستان سروآباد به کردستان سفر کرد.

انتهای پیام/م

بنیاد مستضعفان در تمام حوزه ها ورود پیدا کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.