حذف پریسا جوادی در یک قدمی مدال

پریسا جوادی تکواندوکار مازندرانی در مسابقات جهانی برابر جید جونز انگلیسی نتیجه را واگذار کرد و نتوانست راهی به سکوی مدال پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ از روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی منچستر انگلیس آغاز و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

جمعه  ۲۷ اردیبهشت ماه در سومین روز این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۷۴- کیلوگرم مردان و ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود که امیرمحمد بخشی، ناهید کیانی و پریسا جوادی به عنوان نمایندگان این روز هستد.

پریسا جوادی نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم تکواندو کشورمان در مرحله یک‌چهارم برابر جید جونز انگلیسی دارنده ۲ طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ و ۲۰۱۲، نقره و برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷، ۵ مدال طلا، نقره و برنز قهرمانی اروپا، ۱۴ مدال طلا، نقره و برنز گرندپری و نقره گرنداِسلم قرار گرفت و در نهایت پریسا نتیجه را ۳۰ بر ۳ واگذار کرد تا در یک قدمی سکو از دور رقابت‌ها کنار برود.

نمانیده وزن چهارم کشورمان در گام نخست دزیره رولاف از آمریکا را ۱۳ بر ۴ شکست داد و در ادامه پاتریکا آدامکیویسز از لهستان قهرمان اروپا ۲۰۱۸ و قهرمان و نایب قهرمان نوجوانان اروپا را در راند طلایی از پیش رو برداشت.

وی در مرحله بعد جولانتا تارویدا از لیتوانی نایب قهرمان اروپا ۲۰۱۸ را ۱۷ بر ۱۱ شکست داد، اما در مرحله یک‌چهارم نتیجه را برابر جونز واگذار کرد.

هدایت تیم زنان برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.

انتهای پیام/ م

پریسا جوادی شانس کسب مدال را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم اکبری
۱۸:۲۶ ۱۶ دی ۱۴۰۲
احسنت دمت گرم
آخرین اخبار