راهکار مؤثر و بی‌نظیر دینی برای افزایش اعتماد به نفس +فیلم

حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان در یکی از سخنرانی‌های خود به راهکاری متفاوت و بی‌نظیر برای افزایش اعتماد به نفس اشاره کرد.

راهکار موثر دینی برای افزایش اعتماد به نفس +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک انسان با اعتماد به نفس سالم و طبیعی می‌تواند احساس خوبی نسبت به خود داشته باشد، ارزش خود را بداند و به دلیل قابلیت‌ها، مهارت‌ها و موفقیت‌های خود احساس غرور و رضایت کند، اما نکته مهم اینجاست که میزان اعتماد به نفس آدم‌ها بنا به شرایط آ‌ن‌ها در زندگی و دیگر عوامل دچار کمی و کاستی می‌شود و حالات ناخوشایندی را برای افراد به وجود می‌آورد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در سخنرانی‌های اخیر خود به یک راهکار کلیدی و جالب برای افزایش اعتماد به نفس اشاره داشت که شنیدن آن خالی از لطف نیست. او استغفار و عذرخواهی به درگاه خداوند را مایه آرامش و قوت قلب انسان‌ها دانست که باعث می‌شود فرد از اعتماد به خود دوری و به نیروی لایزال الهی تکیه کند. وقتی افراد با خدا صحبت می‌کنند و به اشتباهاتشان اعتراف و طلب بخشش می‌کنند ، خداوند آن‌ها را یاری کرده و مانع اشتباهات دیگر می‌شود. این رفتار اعتماد به نفس قابل توجهی را به انسان داده و روح او را تعالی می‌بخشد.

در ادامه می‌توانید این سخنرانی را باجزئیات بیشتر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۱ تير ۱۳۹۸
خیلی مهم بود.من چند وقت بود به خاطر اعتماد به نفس ضرر های جدی خورده بودم اما نمی دونستم چیکار کنم.خداخیرشون بده واقعا نجات دهنده بود برای من
خدایا ممنون
آخرین اخبار