معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : بیش از ۱۳ هزار نفر از بی‌سوادان و کم‌سوادان جامعه هدف معاونت سوادآموزی در سال جاری باسواد می‌شوند .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هرمز نوروزی‌فرد معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در راستای تحقق اهداف برنامه‌های دولت، راهبرد‌ها و سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش و برنامه ریشه‌کنی بی‌سوادی در گروه سنی ۴۹-۱۰ سال در سال جاری تعداد ۱۳ هزار و ۶۴ نفر از بی‌سوادان و کم‌سوادان جامعه هدف تحت پوشش قرار می‌گیرند و باسواد می‌شوند.

وی گفت : با برنامه‌ریزی‌های لازم، پشتیبانی‌های هدفمند سازمان نهضت سوادآموزی کشور، حمایت‌های خاص مدیرکل آموزش و پرورش، بهره‌گیری از پتانسیل و ظرفیت شورای پشتیبانی سوادآموزی، شورای آموزش و پرورش، دستگاه‌های طرف مشارکت، مدیران واحد‌های آموزشی، فرهنگیان گرامی و ﻣﺆسسات و تشکل‌های غیردولتی حجم مذکور با لحاظ ارتقای کیفیت آموزشی، زیرپوشش قرار خواهند گرفت.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش ادامه داد: تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در دوره سوادآموزی، ۲ هزار و ۵۳۰ نفر در دوره انتقال، سه هزار و ۸۰۴ نفر در دوره تحکیم و ۲۳۰ نفر در دوره مهارت‌های هفت گانه در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق با در نظر گرفتن آمار بی‌سوادان آخرین سرشماری، ظرفیت و عملکرد ادارات آموزش و پرورش در سال گذشته، داده‌های پایگاه اطلاعات سامانه سوادآموزی و استفاده از پتانسیل و ظرفیت موجود توزیع خواهد شد.

نوروزی‌فرد در پایان اظهار امیدواری کرد که در آستانه گام دوم انقلاب با همکاری و هماهنگی همه فعالان تعلیم و تربیت موجبات ارتقای سطح سواد و ریشه‌کنی بی‌سوادی در استان فراهم شود.

 

 

انتهای پیام/د

جامعه هدف معاونت سوادآموزی در سال جاری باسواد می‌شوند

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.