فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: ۳۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت پلاک مخدوش در ماه جاری در این شهرستان توقیف شدند.

توقیف ۳۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در خاشبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ ابراهیم کوچکزایی فرمانده انتظامی شهرستان خاش بیان کرد: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از مشکلات و آسیب‌های ناشی از تردد خودرو‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش که موجب سوء استفاده برخی مجرمان و متخلفان می‌شود، طرح برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش در اردیبهشت ماه در سطح این شهرستان تشدید شد.

وی گفت: در این طرح ۲۳ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در اردیبهشت ماه جاری توسط ماموران این فرماندهی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی با اشاره به توقیف ۶۶ دستگاه خودرو پلاک مخدوش از ابتدای سال تاکنون خاطر نشان کرد: براساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرکس در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری زمینی، آبی یا کشاورزی تغییری ایجاد کند یا پلاک وسیله نقلیه دیگری را به آن الصاق نماید به حبس از ۶ ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

فرمانده انتظامی خاش خاطر نشان کرد: رعایت قوانین و مقررات از جمله حقوق و تکالیف شهروندی است که کاهش جرائم و ارتقای نظم و امنیت را به دنبال دارد و پلیس برای تحقق این هدف با افرادی که به حقوق مردم بی احترامی کنند با جدیت برخورد می‌کند.

**کشف ۶۸۹ قوطی نوشیدنی انرژی زا قاچاق

فرمانده انتظامی زاهدان اظهار داشت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۷ هنگام گشت زنی هدفمند در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ علی عارف نژاد گفت: ماموران در بازرسی از این اتوبوس ۶۸۹ قوطی نوشابه انرژی زای قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل قانونی را کشف کردند.

وی ارزش ریالی این کالا‌ها را ۷۰ میلیون ریال ذکر کرد و افزود: اتوبوس مذکور توقیف و راننده نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار