بیش از ۶ هزارتن گوشت قرمز از سیستان و بلوچستان به سایر استان‌ها حمل شد

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۲۵۱ کیلوگرم گوشت قرمز از این استان به سایر استان‌های کشور حمل شده است.

بیش از ۶ هزارتن گوشت قرمز از سیستان و بلوچستان به سایر استان‌ها حمل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  دکتر مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان اظهار داشت:۶ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۲۵۱ کیلوگرم گوشت قرمز از این استان به سایر استان‌های کشور حمل شده است.

حسینی افزود:این میزان گوشت منجمد و گرم سال گذشته در کشتارگاه‌های این استان تحت نظارت بهداشتی و شرعی کارشناسان دامپزشکی تولید و به سایر استان‌های کشور حمل شده است.

وی گفت: یک میلیون و ۸۶۳ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم از مجموع یاد شده گوشت منجمد گاوی و ۲ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۵۳۷ کیلوگرم نیز گوشت گاو وکیوم شده (بدون هوا) بوده است.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در این مدت یک میلیون و ۷۰۶ هزار و ۵۸۰ کیلوگرم لاشه شتر، ۱۱۶ هزار و ۵۷۹ کیلوگرم گوشت منجمد شتر و ۷۷ هزار و ۲۵۵ کیلوگرم لاشه گوسفند از استان به سایر نقاط کشور ارسال شده است.

وی بیان کرد: به منظور تامین بخشی از گوشت مورد نیاز کشور، این میزان گوشت و لاشه پس از اعمال نظارت‌های شرعی و بهداشتی در کشتارگاه‌های سیستان و بلوچستان در شرایط بهداشتی به بازار مصرف در سراسر کشور حمل شده است.

انتهای پیام/ع

حمل گوشت قرمز از سیستان و بلوچستان به سایر استان‌ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار